آخرین جزئیات زلزله 5.6 ریشتری در منطقه سمیرم، مجروحیت 5 نفر در زلزله

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اساس آنالیز به عمل آمده این زلزله در منطقه سی سخت کهکیلویه و بویراحمد رخ داده است.

آخرین جزئیات زلزله 5.6 ریشتری در منطقه سمیرم، مجروحیت 5 نفر در زلزله

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ساعت زنانه، منصور شیشه فروش گفت: زمین لرزه ای به بزرگی 5.6 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین، مرز استان های اصفهان و کهکیلویه و بویر احمد، حوالی سی سخت را لرزاند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اساس آنالیز به عمل آمده این زلزله در منطقه سی سخت کهکیلویه و بویراحمد رخ داده است و مرز بین پادنای علیا با 26 روستا و پادنا با 189 روستا است.

وی اعلام کرد: روستاهایی که در این مناطق هستند به علت شدت زلزله، آن را احساس کردند و مردم بیرون آمدند، حتی در شهر حنا و روستاهای پادنا و پادنای علیا زلزله را احساس کردند.

شیشه فروش با بیان اینکه تا به امروز 5 نفر به علت اینکه می خواستند سریع از خانه خارج شوند مجروح شده اند، اضافه کرد: در جاده ورودی خفر به دلیل زلزله یک ریزش رخ داده است که 3 واحد مسکونی هم ریزش دیوار داشته اند اما فعلاً کشته گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: 27 تیم عملیاتی ارزیاب توسط هلال احمر، فوریت های پزشکی، نیروی انتظامی، آتش نشانی در محل اعزام شدند و 26 دهیار در منطقه پادنای علیا و 18 دهیار در منطقه پادنا و مدیریت بحران شهرستان سمیرم در حال پیگیری هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آخرین جزئیات زلزله 5.6 ریشتری در منطقه سمیرم، مجروحیت 5 نفر در زلزله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزئیات زلزله 5.6 ریشتری در منطقه سمیرم، مجروحیت 5 نفر در زلزله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید