شروع مطالعات راه اندازی قطار حومه ای استان یزد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، خبرنگاران/یزد رئیس شورای حمل و نقل یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت های لازم در راستای توسعه حمل و نقل استان و کشور، از شروع مطالعات راه اندازی قطار حومه ای در سطح استان اطلاع داد.

شروع مطالعات راه اندازی قطار حومه ای استان یزد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، محمدرضا نقصان محمدی با اشاره به اهمیت ساخت آزاد راه نطنز - انار اظهار کرد: باتوجه به موقعیت راه های استان و قرارگیری آن در مسیرکریدور شمال به جنوب وغرب به شرق، شاهد حجم بالای بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان هستیم که با توجه به لزوم ساخت آزادراه در استان این مهم در دستور کار قرارگرفت و به زودی عملیات ارتقاء بزرگراه به آزادراه در استان أغاز می گردد.

وی به انتقال تردد قطارهای باربری به بیرون شهر یزد اشاره نمود و گفت: با توجه به میزان تردد زیاد قطارهای باری، در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد تصمیم گیری شد تا طرح انتقال تردد قطارهای باری به بیرون شهر یزد در دستور کار راه آهن این استان قرار گیرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد اضافه نمود: یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این سفر ٬شروع مطالعات راه اندازی قطار حومه ای از عقدا به مهریز بود که اثرات مثبت اجتماعی و مالی خوبی را برای مردم استان به همراه خواهد داشت.

نقصان محمدی با اشاره به شروع مطالعات راه اندازی قطار حومه ایمنطقه ای یزد، توضیح داد: با راه اندازی این قطار حومه ای نه تنها یاری به توسعه گردشگری خواهدشد بلکه شاهد کاهش حوادث جاده ای در سطح استان خواهیم بود و این انتظار را داریم که چنین حوادث را به حداقل برسانیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شروع مطالعات راه اندازی قطار حومه ای استان یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مطالعات راه اندازی قطار حومه ای استان یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید