آمادگی اورژانس کشور برای مقابله احتمالی با سویه تازه کرونا

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در این نزدیک به دو سال مقابله با کرونا، بیش از 10 هزار نفر نیروی اورژانس به کرونا مبتلا و 19 نفر نیز شهید شدند و اکنون نیرو های اورژانس آمادگی لازم برای مقابله با سویه تازه را دارند.

آمادگی اورژانس کشور برای مقابله احتمالی با سویه تازه کرونا

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ساعت زنانه، دکتر جعفر میعادفر اضافه کرد: در این دو سال، اورژانس کوشش های زیادی در حوزه سلامت نموده است و بیش از ده هزار نفر از نیرو های اورژانس به کرونا مبتلا و 19 نفر نیز شهید شدند.

وی گفت: در یاری به تزریق واکسن نیز در تهران با 27 ایستگاه به معاونت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی یاری کردیم و از 105 میلیون دُز تزریقی 3 میلیون دُز را نیرو های اورژانس تزریق کرد.

دکتر میعادفر با بیان اینکه در خدمات فوریت های پزشکی ما به سراغ مردم رفتیم، ادامه داد: با اینکه در ابتدا امکانات بهداشتی و حفاظتی کم بود، ما به سراغ مردم در خانه ها می رفتیم.

رئیس سازمان اورژانس گفت: در ادامه فرایند مقابله با ویروس کرونا مراقبت ها بیشتر شد و نیرو های اورژانس هم توانستند بیشتر در کنار مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ساعت زنانه به نقل از صدا و سیما، وی در مورد سویه نو کرونا با مبداء آفریقای جنوبی نیز گفت: نیرو های اورژانس در مبادی ورودی مستقر هستند، در جاده ها، شهر ها و در فرودگاه ها تا محدودیت ها اعمال و رفت و آمد ها رصد گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آمادگی اورژانس کشور برای مقابله احتمالی با سویه تازه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی اورژانس کشور برای مقابله احتمالی با سویه تازه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید