ابهام در برگزاری بازی فوتسال ایران با قهرمان جهان

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، تیم ملی فوتسال آرژانتین در شرایطی قرار است اوایل سال آینده با تیم ایران در این کشور روبرو شود که این تیم اقدامی برای حضور در ایران انجام نداده است.

ابهام در برگزاری بازی فوتسال ایران با قهرمان جهان

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، از ماه ها پیش و پس از مذاکرات اجرا شده مقرر شد تیم های ایران و آرژانتین نیمه دوم فروردین ماه سال99 در ایران با هم روبر شوند. بعد از لغو بازی با برزیل، مصاف محبت آمیز با قهرمان جهان فرصت خوبی برای محک جدی شاگردان ناظم الشریعه پیش از جام جهانی 2020 است با این حال حریف تدارکاتی ایران هنوز خبر تازه ای از حضور یا عدم حضورش در ایران نداده است. در حالی که این کشور باید مقدمات حضورش در ایران را برای دریافت ویزا و سایر مسائل هماهنگی انجام دهد خبر تازه ای از این تیم نیست.

به عبارتی آرژانتینی ها نه چیزی از لغو بازی با ایران گفته اند و نه کاری برای این بازی انجام داده اند. این درحالی است که تداخل مراحل پایانی لیگ برتر با زمان این بازی محبت آمیز شاید منجر به تغییراتی در بازی های پلی آف لیگ برتر شود. چه بهتر که کمیته فوتسال زودتر حضور قطعی آرژانتین در ایران را معین کرده تا برای برنامه ریزی مسابقات پلی آف لیگ برتر هم دچار تردید نشوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ابهام در برگزاری بازی فوتسال ایران با قهرمان جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهام در برگزاری بازی فوتسال ایران با قهرمان جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید