اجرای محدودیت تردد از ساعت 20 ، پیش بینی افزایش ترافیک عصرگاهی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: با توجه به اجرای محدودیت تردد از ساعت 20 پیش بینی می گردد حجم ترافیک در معابر تهران در ساعات بعداز ظهر متراکم و بیشتر گردد.

اجرای محدودیت تردد از ساعت 20 ، پیش بینی افزایش ترافیک عصرگاهی

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ساعت زنانه، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت با اشاره به افزایش یک ساعته زمان اجرای طرح محدودیت تردد شبانه طی امروز و فردا اظهارداشت: امروز و فردا اتمام ساعت فعالیت اصناف به غیر از واحد های صنفی گروه یک تا ساعت 18:00 و ساعت 20:00 نیز آغاز محدودیت تردد برای خودرو ها ازسوی ستاد ملی مبارزه کرونا مصوب و اعلام شده است.

وی گفت: طبیعی است با شرایط فوق، شاهد ترافیک بیشتری در سطح معابر شهر تهران بوده و حجم ترافیک در ساعات بعد از ظهر متراکم و بیشتر خواهد شد.

سردار حمیدی به شهروندان توصیه کرد:در ساعات بعد از ظهر که اوج ترافیک را در سطح معابر شاهد هستیم از تردد های غیر ضرور خودداری کرده و سعی نمایند در این ساعات به جریان ترافیک وارد نشده و حجم ترافیک را افزایش ندهند.

وی گفت:چنانچه رانندگان امروز و فردا درساعات اعلامی و بعد از ظهر الزام به استفاده از وسیله نقلیه خود را داشته باشند به این نکته توجه نمایند که باید وقت بیشتری را نسبت به روز های قبل در ترافیک سپری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اجرای محدودیت تردد از ساعت 20 ، پیش بینی افزایش ترافیک عصرگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای محدودیت تردد از ساعت 20 ، پیش بینی افزایش ترافیک عصرگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید