اجرای 350 برنامه کارگری در دهه فجر در استان اصفهان

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، خبرنگاران/اصفهان مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: کار جدیدی که سال جاری با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواهیم داشت به صدا درآمدن زنگ انقلاب هم زمان با ورود امام راحل به میهن در یکی از واحدهای کار است.

اجرای 350 برنامه کارگری در دهه فجر در استان اصفهان

محسن نیرومند امروز (دوشنبه 7 بهمن) در نشست خبری بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی استان که بالغ بر یک میلیون و صدهزار کارگر بیمه شده دارد، باید قدردانی کرد. اگر ضریب خانوار را سه نفر در نظر بگیریم، بالغ بر 70 درصد جمعیت استان را کارگران تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: این جامعه حق مطلب را در دوران پیش از انقلاب برای پیروزی آن و حضور در جبهه های جنگ بعد از انقلاب ادا کردند. اکنون در جنگ مالی در خط مقدم جنگ هستند و باید در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از آن ها تشکر ویژه کرد.

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، توضیح داد: چه بخواهیم و نخواهیم علی رغم نارضایتی ها و تنگناهایی که کارگران دارند، همواره پیشگام مراسم های انقلابی بوده اند و به نوعی پشتوانه نظام هستند. سال جاری در دهه فجر با برنامه ریزی که اجرا شده بیشتر مراسم دهه فجر را در محیط کارگری برگزار می کنیم.

نیرومند ادامه داد: روز 13 بهمن مراسم تجلیل برترین های خانه بهداشت کارگری و کارفرمایی سلامت محور سال 1398 با حضور معاون وزیر تعاون انجام می گردد. همچنین در 19 بهمن ماه سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر این استان را خواهیم داشت که بیشترین کارآفرینان سال جاری کشور را استان اصفهان به خود اختصاص داده است.

وی افزود: با توجه به نرخ بالای بیکاری در تحصیلنموده ها، باید به سمت ارائه کسب و کارهای جدید برویم و به همین دلیل برای ما مهم است که این جشنواره در دهه فجر برگزار گردد و از کسانی که کسب و کارهای جدید را ارائه می دهند تقدیر می کنیم.

نیرومند گفت: نشست خبری مشترک میان شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهیم داشت. این وزارتخانه دارای 11 مدیر کل در استان ها است که بحث هم افزایی خوبی می توانند داشته باشند.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، گفت: کار جدیدی که سال جاری با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواهیم داشت به صدا درآمدن زنگ انقلاب هم زمان با ورود امام راحل به میهن در یکی از واحدهای کار است.

وی ادامه داد: برنامه حضور منسجم کارگران در یوم الله 12 بهمن که هر ساله برگزار می گردد، بسیار برای ما ارزشمند است. همچنین پیاده روی کار و فراوری را در پارک ناژوان برنامه ریزی نموده ایم.

نیرومند گفت: ایجاد ایستگاه سلامت در مجموعه ورزشی و همچنین پارک ها را پیش بینی نموده ایم که در این ایستگاه ها مردم سلامت و ارتباط خود با ورزش را اندازه گیری می نمایند. بازدید جمع مدیران کارگروه کارآفرینی از شهرک علمی تحقیقاتی را در برنامه خواهیم داشت که در مجموع حدود 350 رویداد را در مراکز کارگری در دهه فجر برگزار می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اجرای 350 برنامه کارگری در دهه فجر در استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 350 برنامه کارگری در دهه فجر در استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید