ارائه آیین نامه رتبه بندی معلمان به دولت تا 24 فروردین

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: ملزم هستیم تا 24 فروردین ماه جاری، آخرین پیش نویس آیین نامه رتبه بندی معلمان را تقدیم هیأت دولت کنیم.

ارائه آیین نامه رتبه بندی معلمان به دولت تا 24 فروردین

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ساعت زنانه، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آیین نامه نظام رتبه بندی معلمان با سرعت و دقت در حال نوشتن است، اضافه کرد: نوزدهمین نشست ویرایش این آیین نامه را با حضور وزیر، 2 نفر از نمایندگان مجلس و مدیران کل آموزش و پرورش که در خط اول هستند برای آنالیز مسائل و ایرادات برگزار کردیم.

وی بیان داشت: کوشش بر این است تا روز یکشنبه با حضور سازمان برنامه و بودجه و امور استخدامی آن را نهایی کنیم، چون ملزم هستیم تا 23 و 24 فروردین ماه جاری، آخرین پیش نویس را تقدیم هیأت دولت کنیم و طبق قانون، تأییدیه را بگیریم.

قاسم احمدی لاشکی توضیح داد: به محض ابلاغ، هیأت های ممیزی مرکز، استان، شهرستان، منطقه ها و نواحی آموزش و پرورش آغاز به کار می نمایند تا معلمان را بر اساس شاخص ها و رتبه های پنجگانه توزیع نمایند و بر همان اساس، احکام معلمان را صادر نمایند.

وی ادامه داد: آنچه قانونگذار از 31 شهریور ماه 1400 اعلام نموده، قابلیت اجرایی دارد و مشمول این زمان می گردد لذا معلمان دغدغه این موضوع را از نظر پرداخت نداشته باشند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مهم ترین نکته نظام رتبه بندی معلمان را ارتقای جایگاه، منزلت و کرامت معلمان و بعلاوه کیفیت آموزشی تشکیل می دهد، اضافه کرد: برای اجرای رتبه بندی معلمان در ردیف 554065 از جدول 9 ردیف های مقرر، بودجه لازم تأمین شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم به آنچه قانونگذار و در سند تحول بنیادین آمده است، برسیم تا معلمان به منزلت و کرامت بیش از گذشته برسند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تاکید نمود: امیدواریم در جلسه رسمی هیأت دولت، آیین نامه رتبه بندی معلمان را برای اجرا تأیید کند تا بتوانیم این عیدی را در هفته بزرگداشت مقام معلم به معلمان بدهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ارائه آیین نامه رتبه بندی معلمان به دولت تا 24 فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه آیین نامه رتبه بندی معلمان به دولت تا 24 فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید