کبیری در آئین افتتاح اولین مرکز نوآوری بخش تعاون و اندیشکده تعاون : سامانه جامع هوشمند بخش تعاون به اتاق شیشه ای تبدیل شده است

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، ظهر امروز مراسم افتتاحیه اولین مرکز نوآوری بخش تعاون و اندیشکده تعاون و همچنین انعقاد تفاهم نامه خط اعتباری 230 میلیارد تومانی برای شرکت های دانش بنیان جوانان و مراکز نوآوری بخش تعاون با حضورمحمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سورنا ستاری معاون علمی رییس جمهور، محمد کبیری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون مالی مجلس و مهدی عیسی زاده رییس کمسیون اجتماعی مجلس برگزار گردید.

کبیری در آئین افتتاح اولین مرکز نوآوری بخش تعاون و اندیشکده تعاون : سامانه جامع هوشمند بخش تعاون به اتاق شیشه ای تبدیل شده است

کبیری در این مراسمبا بیان اینکه این مرکزنتیجه یک کار گروهی پیروز با همکاری اعضای بانک توسعه تعاون،صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون و.. بوده اظهار کرد: طی این مدت توانستیم سامانه جامعهوشمند بخش تعاون را راه اندازی کنیم و حالا این بخش تبدیل به اتاق شیشه ای شده کهاعتماد مردم را مجدد احیا نموده است.

وی با بیان اینکهتوسعه نوآوری و حمایت هدفمند از تعاونی ها رویکرد دوم ما بود که امروز یکی از اصلی تریننقاط عطف آن به وقوع پیوست، اضافه نمود: با همکاری جهاد دانشگاهی توانستیم شبکه بزرگی ازاساتید دانشگاهی تشکیل دهیم تا در نهایت یک اتاق فکر بزرگی را در سطح کشور داشته باشیم.

معاون وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی با بیان اینکه توانستیم پنجره واحد خدمات برای تعاونی ها اعم ازارائه تسهیلات، مشاوره تعلیم اجتماعی، آموزش های ارزی، مشاوره های حقوقی و پیشخواندولت ایجاد کنیم و این خدمات را به تعاونی ها ارائه دهیم، گفت: امکان ایجاد صندوق هایخطرپذیر را ممکن و توانمندسازی تعاونی ها را به وسیله آموزش های آنلاین و حضور استارتاپ ها دنبال کردیم تا در نهایت فعالیت های جدیدی در بحث توسعه دولت الکترونیک به وجود آمد .

کبیری توضیح داد:برگزاری اولین مجمع الکترونیکی بخش تعاون پیروزیت آمیز بود که در آینده توسعه پیدا خواهدکرد و در حال حاضر با یاری شرکت های دانش بنیان اولین شتاب دهنده بخش تعاون را مستقرکردیم.

او با بیان اینکهزیست بوم نوآوری و فناوری بخش تعاون با یاری همه به دنیا آمد و کار خود را شروع کرد تاسرعت خدمات رسانی به تعاونی ها بالا باشد، توضیح داد: ما برای افتتاح این اندیشکده26 بار کوشش کردیم تا بالاخره پیروز شدیم.

کبیری ادامه داد:از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست یاری داریم تا مواد قانونی که به تعاونی هایاری میکند اجرایی و عملیاتی گردد و اگر احتیاج به اصلاح دارند سریع تر اصلاح شوند.

همچنین در این مراسمطی تفاهم نامه ای بین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاونت علمی و فناوری ریاستجمهوری خط اعتباری 230 میلیاردتومانی برای شرکت های دانش بنیان جوانان و مراکز نواوری بخش تعاون ایجاد شد

منبع: خبرگزاری آریا

به "کبیری در آئین افتتاح اولین مرکز نوآوری بخش تعاون و اندیشکده تعاون : سامانه جامع هوشمند بخش تعاون به اتاق شیشه ای تبدیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کبیری در آئین افتتاح اولین مرکز نوآوری بخش تعاون و اندیشکده تعاون : سامانه جامع هوشمند بخش تعاون به اتاق شیشه ای تبدیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید