افزایش 144 درصدی ارسال نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، در شش ماهه اول سال جاری بیش از 85 میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ارسال شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 144 درصد رشد داشته است.

افزایش 144 درصدی ارسال نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان اضافه نمود: تامین سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج یکی از مسولیت های مهم پخش منطقه کردستان می باشد که باتوجه به محدودیت های عرضه گاز طبیعی در فصول سرد سال تامین و ذخیره سازی سوخت مایع نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج به عنوان تامین نماینده برق استان فوق العاده حائز اهمیت است.

جهانبخش نوکانی گفت : باتوجه به شرایط جغرافیایی وصعب العبور بودن بیشتر راه های روستایی استان 6 شرکت حمل ونقل و 210 دستگاه نفتکش در ناوگان حمل ونقل منطقه فعالیت می نمایند.

او با اشاره به تامین و توزیع روزانه بیش از 4 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در سطح استان با استفاده از نفتشک های جاده پیما اضافه نمود:تعامل و همکاری بسیارخوب شرکت های حمل و نقل و رانندگان نفتکش با این شرکت، موجب رونق بخشیدن به حرکت بخش های تولیدی، کشاورزی، صنایع و تامین سوخت مورد احتیاج خانوار های نفت سفید سوز در نقاط روستایی استان می باشد.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان در ادامه به احداث پارکینگ نفتکش های منطقه اشاره نمود و اضافه نمود: با پیگیری های اجرا شده به وسیله منطقه و تعامل و همکاری ادارات ستادی شرکت ملی پخش و ادارات استان در زمینی به مساحت 3500 متر مربع پارکینگ فوق آماده و مهیای استفاده رانندگان نفتکش می باشد.

وبلاگ ساعت زنانه کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش 144 درصدی ارسال نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 144 درصدی ارسال نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید