اهدای جهیزیه به 35 هزار زوج مددجوی کشور

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، خبرنگاران/گلستان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از ارائه 35 هزار سری جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت از ابتدای امسال در سطح کشور خبرداد.

اهدای جهیزیه به 35 هزار زوج مددجوی کشور

حسین خدرویسی امروز در حاشیه سفر به استان گلستان، با اشاره به اهمیت خدمات مددکاری در حفظ کرامت مددجویان، اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت مالی و شیوع کرونا، تمامی امدادگران با کوشش شبانه روزی و جهادی در کنار مأموریت های اصلی خود به یاری رسانی در حوزه های مختلف می پردازند.

وی با اشاره به اهدای 35 هزار سری جهیزیه به زوج های جوان در امسال، توضیح داد: از ابتدای امسال تا به امروز 85 هزار قلم لوازم ضروری منزل و 25 هزار قلم کالای اساسی میان خانواده های تحت حمایت توزیع شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به تشکیل صندوق جبران خسارت بیمه مددجویان، گفت: در امسال با تمرکز بر توسعه بیمه اجتماعی، 350 هزار خانوار عشایری و روستایی تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفتند.

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه به نقل از کمیته امداد گلستان، خدرویسی به ارائه یاری هزینه سوءتغذیه بچه ها و مادران شیرده نیز اشاره نمود و گفت: ارائه بسته خدمتی به خانواده های دارای چندقلو، از دیگر خدمات جدید این نهاد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اهدای جهیزیه به 35 هزار زوج مددجوی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای جهیزیه به 35 هزار زوج مددجوی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید