این ون برقی 770 میلیون تومانی، گزینه واردات به ایران است؟، عکس

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، همشهری آنلاین نوشت: ون برقی آری 902 خودرویی بسیار کوچک با قیمت پایه 770 میلیون تومان بوده که فضای بار 766 لیتری دارد و برای حمل و نقل بار درون شهری طراحی شده است.

این ون برقی 770 میلیون تومانی، گزینه واردات به ایران است؟، عکس

آری موتورز در فراوری کوچک ترین خودروهای تجاری موجود در بازار تخصص دارد. این خودروها به طور خاص برای انجام تردد و حمل و نقل درون شهری طراحی شده اند. این ون های برقی با ابعاد کوچک و فضای بار بزرگ نسبت به حجم کوچک خودرو، به همه نوع کسب وکار یاری می نماید تا هزینه ها را کاهش داده و تحویل بار را به موقع انجام دهند.

این آخرین خودروی اضافه شده به ناوگان آری موتورز بسیار متفاوت از برادران و برادران خود به نظر می رسد. در حالی که تمام مدل های دیگر دارای نمای های زیبا با چراغ های گرد بزرگ و جلوپنجره هایی هستند که ظاهرا این طور به نظر می رسد که به جیپ رانگلر شباهت دارند، اما وانت نو این کمپانی کاملا داستان متفاوتی دارد. Ari 902 تقریبا نسبت به سایر همتایان خودبزرگ شده به نظر می رسد، با چراغ LED جلوی آن که در عرض خودرو کشیده شده و دو چراغ دیگر که در سپر جلو تعبیه شده است. با تماشا ظاهر این و ن این تصور در فکر ایجاد می گردد که ما در اینجا در حال نگاه کردن به Li Auto L7 یا Nio EC6 هستیم. البته در ابعاد خیلی کوچکتر.

بیشتر بخوانید:

  • ضربان قلب جایگزین گذرنامه می گردد!

  • میزان باورنکردنی مغز انسان نئاندرتال / عکس

  • وحشت از زلزله 9 ریشتری با مشاهده حفره ترسناک / عکس

چقدر کوچک تر؟ ون Ari 902 نزدیک به 2 متر کوتاه تر از Nio EC6 ا و بعلاوه 1.4 متر از اسمارت شماره 1 کوتاه تر است اما 25 سانتی متر از اسمارت EQ فورتو کوپه بلندتر است. البته این را در نظر بگیرید -Smart EQ دارای صندوق عقب 260 لیتری است و Ari 902 با ظرفیت بار 766 لیتر دارد. طول 2.95 متری به این معنی است که نمی توان آن را مانند مدل های ماشین های اسمارت زمانی که کوچک تر بودند، به پهلو پارک کرد.

البته، این همه فضای بار واقعا به معنای ظرفیت بار نیست. Ari 902 می تواند تا 190 کیلوگرم را تحمل کند و بس. این خودرو در واقع بیشتر برای حمل بارهایی نظیر گل، پیتزا و بسته های کوچک به جای آجر و سیمان طراحی شده است. موتور برقی 20 اسب بخاری (15 کیلووات) آن باعث نمی گردد که خودرو هیچ رکورد سرعتی را بشکند، اما باتری داخلی که تا 200 کیلومتر برد را ارائه می نماید، که احتمالا مهمترین نقطه قوت آن است.

اگرچه Ari 902 از ابتدا به عنوان یک ون تحویل طراحی شده است، اما در خصوص تجهیزات کم نگذاشته است. یک صفحه نمایش ابزار دیجیتال وجود دارد، بلوتوث از تماس های هندزفری و موسیقی مراقبت می نماید و حتی یک دوربین معکوس نیز دارد. Ari 902 مجهز به یک سیستم تهویه مطبوع و فرمان برقی نیز هست . شما حتی می توانید به آپشن های آن، یک سیستم تشخیص علائم هدایت و رانندگی و یاری به حفظ مسیر اضافه کنید. لیست تجهیزات قابل افزایش شامل سقف شیشه ای و پنل خورشیدی نیز است.

227321

منبع: خبرآنلاین

به "این ون برقی 770 میلیون تومانی، گزینه واردات به ایران است؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ون برقی 770 میلیون تومانی، گزینه واردات به ایران است؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید