با همکاری گروه کوبل و شرکت رُش دیابت دستگاه نوین پایش سطح قند خون عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، از ابتدای امسال، شرکت رش دیابت همکاری خود را به طور رسمی با شرکت کوبل دارو؛ عضوی از گروه کوبل، شروع نموده است.

با همکاری گروه کوبل و شرکت رُش دیابت دستگاه نوین پایش سطح قند خون عرضه می گردد

گروه کوبل، شامل شرکت کوبل دارو، داروسازی دکتر عبیدی و شرکت آدورا طب می باشد.

شروع این همکاری، قدمی مهم در عرضه راهکارهای نوین درمانی در کنار ابزارهای مدرن پایش سطح قند خون، برای افراد مبتلا به دیابت و کادر درمانی کشور خواهد بود.

شرکت رش دیابت، پیشرو در ارائه تکنولوژی و فراوری ابزارهای نوآورانه و هوشمند برای اندازه گیری سطح قند خون افراد مبتلا به دیابت، با بیش از چهل سال سابقه در ارائه سری دستگاه های Accu-Chek، در سطح دنیا نام آور است. این شرکت با ارائه دستگاه های سنجش گلوکز خون و راه چاره های دیجیتالی برای افراد مبتلا به دیابت و کادر درمانی، یاری های شایانی به ارتقای توانایی مدیریت دیابت توسط خود بیمار، با یاری پزشکان معالج کرده است.

داروسازی دکتر عبیدی به عنوان عضوی از گروه کوبل، فعالیت های خود را از سال 1394 با فاصله کوتاهی از فراوری دنیای، در زمینه ارائه داروهای با کیفیت و نوین کنترل دیابت با کلاس های جدید دارویی مانند DPP4i و SGLT2i، شروع کرد و در این راستا در جهت کنترل بهتر قند خون، سهولت مصرف با فراوری داروهای ترکیبی، یاری به کاهش وزن و کاهش مرگ و میر ناشی از عوارض قلبی عروقی نقش به سزایی داشته است. همچنین توانمندسازی و آموزش پزشکان و افراد مبتلا به دیابت از دیگر فعالیت های عبیدی است.

دیابت به عنوان یکی از بیماری های مزمن، از جمله معضلات بهداشتی-درمانی کشور است. در حال حاضر بیش از 5 میلیون فرد مبتلا به دیابت در ایران وجود دارد و پیش بینی می شود این تعداد تا سال 1410 به حدود 9 میلیون نفر برسد.

اکنون گروه کوبل با همکاری شرکت رش دیابت در راستای مدیریت بهتر این بیماری، در کنار فراوری داروهای با کیفیت و راهکارهای درمانی نوین کنترل بهتر قند خون، با ارائه دستگاه هوشمند و مدرن پایش دقیق سطح قند خون، با نام Accu-Chek Instant گام مهمی در جهت ارائه خدمات تشخیصی آسان و سریع برداشته است که منجر به بهبود کیفیت زندگی بیماران می شود.

در شرایط کنونی و با توجه به محدودیت تعامل حضوری بیمار و پزشک، این دستگاه ارتباط هوشمند بین این دو گروه را تسهیل می نماید. Accu-Chek Instant با اتصال به گوشی هوشمند، امکان ذخیره اطلاعات و بررسی سطح قند خون را فراهم می آورد و با استفاده آسان و عملاً بدون درد، روشی مطمئن در اختیار بیماران و پزشکان معالجشان قرار می دهد.

اندازه گیری سطح قند خون از راه های مدیریت بهتر دیابت است که به بیماران و پزشکان در مطلع سازی از شرایط روزانه و پیگیری درمان مناسب افراد یاری می نماید. امکان تعریف اهداف درمانی و برخورداری از نشانگر محدوده قند خون مختص هر فرد بر اساس برنامه درمانی پزشک معالج، از دیگر مزایای دستگاه Accu-Chek Instant می باشد.

این دستگاه به زودی توسط گروه کوبل در اختیار بیماران قرار می گیرد.

در صورت احتیاج به اطلاعات بیشتر می توانید به سایت www.rochediabetescareme.com مراجعه فرمایید.

همچنین در صورت تمایل به مطالعه بیشتر درباره دیابت می توانید به آدرس https://diabetes.abidipharma.com/ مراجعه نمایید.

منبع: جام جم آنلاین

به "با همکاری گروه کوبل و شرکت رُش دیابت دستگاه نوین پایش سطح قند خون عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با همکاری گروه کوبل و شرکت رُش دیابت دستگاه نوین پایش سطح قند خون عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید