برادرزاده ترامپ: رای دهندگان آمریکایی خطای سال 2016 را تکرار نکنند

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، برادر زاده دونالد ترامپ در تبادل نظر با یک هفته نامه آلمانی وی را فردی بی صلاحیت و غیرمسئول دانست و از رای دهندگان آلمانی خواست مجدداً در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر خطای دور قبل را مرتکب نشده و او را انتخاب نکنند.

برادرزاده ترامپ: رای دهندگان آمریکایی خطای سال 2016 را تکرار نکنند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ساعت زنانه ، ماری ترامپ، برادرزاده دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبهیی با هفته نامه اشپیگل تاکید نمود: عموی من آشکارا از ظرفیت عقلی و یا کنترل قابل اعتماد در برابر محرک ها برخوردار نیست.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه تاکید نمود که پدربزرگ من فردی مسئول و صالح بود. او یک تاجر پیروز بود. اما دونالد این طور نیست. وی فردی غیر مسئول و بی صلاحیت است که هرگز در امر تجارت هم خوب عمل نکرده است.

ماری ترامپ همچنین گفت: مادر دونالد در کودکی او را تنها گذاشت. او در در یک مرحله مهم زندگی اش بسیار بیمار و غایب بود. از آن موقع به بعد دونالد ترامپ تنهایی ویرانگری را تجربه کرد. در آن موقع تنها ارتباط انسانی واقعی زندگی او از وی جدا شد و این برای شخصیت ترامپ ویران نماینده بود. دونالد مدت طولانی در حسرت محبت و مهربانی بود اما دیگر چیزی از آن باقی نمانده است.

ماری ترامپ در ادامه گفت: ترامپ هیچ وابستگی مذهبی ندارد و البته این مسئله ای نیست. مسئله اصلی آمادگی وی برای سوء استفاده از اعتقادات دیگران است برای اینکه آن ها را متقاعد کند که منافع و علایق او را در دل داشته و از آن حمایت نمایند.

برادر زاده ترامپ گفت: من می خواهم که انتخاب نمایندگان آمریکایی خطای سال 2016 را دوباره تکرار ننمایند. من نمی خواهم کسی در نوامبر به پای صندوق های رای برود و به گونه ای عمل کند که گویا هیچ اطلاعی از وقایع ندارد.

ماری ترامپ چندی پیش هم در مصاحبه با ای بی سی نیوز در پاسخ به این سؤال که اگر مقابل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید بود، به او چه می گفت، تأکید کرد: استعفا بده.

ماری ترامپ که یک روانشناس بالینی است، اضافه نمود: عموی من به دلیل مسائل عمیق خانوادگی دچار انحراف شده است و این مسائل وی را به یک رهبر کاملاً ناتوان تبدیل کرده است و این که بخواهیم به او اجازه راهنمایی و رهبری این کشور را بدهیم، بسیار خطرناک است.

خانواده ترامپ کوشش زیادی کرده است مانع از انتشار کتاب ماری ترامپ گردد، آنها مدعی هستند که ماری ترامپ توافقنامه مربوط به عدم افشای اطلاعات را که قبلاً امضا کرده، نقض کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برادرزاده ترامپ: رای دهندگان آمریکایی خطای سال 2016 را تکرار نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برادرزاده ترامپ: رای دهندگان آمریکایی خطای سال 2016 را تکرار نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید