تاریخ انتشار بازی رایگان موبایل Sackboy تعیین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، به تازگی تاریخ انتشار بازی رایگان و موبایلی Ultimate Sackboy به عنوان جدیدترین اسپین آف سری LittleBigPlanet اعلام شده است.

تاریخ انتشار بازی رایگان موبایل Sackboy تعیین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید

لازم به ذکر است که پس از گذشت بیش از هشت سال از آخرین نسخه اصلی، این مجموعه بیشتر با نسخه های فرعی به جلو پیش رفته است. اولین نسخه از LittleBigPlanet در سال 2008 منتشر شد و کار این سری را به عنوان یکی از برترین بازی های انحصاری پلی استیشن 3 آغاز کرد. نسخه های بعدی این مجموعه با استقبال مثبتی روبرو شدند، اما این سری از زمان آخرین نسخه اصلی خود یعنی LittleBigPlanet 3، که در سال 2014 منتشر شد، نسبتا بی سر و صدا بوده است. استودیوی سازنده این سری یعنی مدیا مولکول (Media Molecule)، پس از نسخه سوم تمرکز خود را روی توسعه بازی پیروز Dreams گذاشت؛ اثری که در سال 2020 منتشر شد و مانند LittleBigPlanet تاکید زیادی بر خلاقیت داشت.

حال به عنوان جدیدترین نسخه از سری ذکر شده، Ultimate Sackboy در تاریخ 21 فوریه 2023 (2 اسفند 1401) به صورت جهانی برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد. این بازی به وسیله استودیوی Exient و تحت نظر سونی ساخته و عرضه خواهد شد. بعلاوه اکنون برای پیش ثبت نام در فروشگاه گوگل پلی در دسترس است.

آلتیمیت سک بوی یک اثر در سبک دونده یا رانر سه بعدی است که شباهت زیادی به آثاری مانند Temple Run و Sonic Dash دارد. در این بازی سک بوی باید در مسابقات آلتیمیت که معتبرترین تورنمنت در Craftworld است، شرکت کند. طبق توضیحات بازی، بازیکنان در این بازی با دشمنان آشنای سری می جنگند و از میان موانع دیوانه وار عبور می نمایند. بعلاوه بازیکنان می توانند در رقابت های رو در رو از جمله دوئل های روزانه، برای کسب طلا و جوایز دیگر به مصاف رقبا بروند. از طرفی تنوع بالایی در لباس های مختلف برای سک بوی وجود خواهد داشت.

اگرچه Ultimate Sackboy به طور مستقیم به وسیله سونی نظارت نمی گردد، اما هدف بزرگ تر این شرکت را برای نفوذ بیشتر پلی استیشن در تلفن همراه برجسته می نماید. چشم اندازی که بارها به وسیله جیم رایان به عنوان رئیس سونی اینترتینمنت و هرمن هالست به عنوان رئیس استودیوهای پلی استیشن خاطرنشان شده و به نظر می رسد که این شرکت انتظار دارد تا سال 2025، نیمی از بازی های سالانه آن روی رایانه های شخصی و موبایل نیز عرضه گردد.

بازی Ultimate Sackboy در تاریخ 2 اسفند برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: VGC

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

28,400,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

13,627,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,780,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ انتشار بازی رایگان موبایل Sackboy تعیین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار بازی رایگان موبایل Sackboy تعیین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید