اپلیکیشن دید خیابانی گوگل بسته می شود

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، گوگل در هفته های آینده، اپلیکیشن اختصاصی دید خیابانی را از فروشگاه برنامه های خود حذف می کند و پشتیبانی از آن را در مارس سال 2023 متوقف خواهد کرد.

اپلیکیشن دید خیابانی گوگل بسته می شود

اپلیکیشن دید خیابانی، به گورستان رو به توسعه محصولات گوگل خواهد پیوست.

این اپلیکیشن که در حال حاضر در هر دو نسخه اندروید و iOS موجود است، به کاربران اجازه می دهد مکان ها را در نقشه گوگل با دید خیابانی، مشاهده کنند.

این قابلیت که در سال 2015 به صورت اپلیکیشن اختصاصی عرضه شد، به کاربران امکان می دهد تصاویر کروی را از گوشی خود بارگذاری کنند.

گوگل سال میلادی گذشته تصاویر Photo Paths را معرفی کرد که به کاربران امکان می دهد مجموعه تصاویر دو بعدی از جاده ها و مکان هایی که از طریق خودروی دید خیابانی در گذشته تصویربرداری نشده اند را ارسال کنند؛ اما پس از بسته شدن اپلیکیشن اختصاصی دید خیابانی، امکان افزودن چنین تصاویری وجود نخواهد داشت.

سخنگوی گوگل در بیانیه ای به وب سایت ورج، این خبر را تایید و گفت گوگل تا چند هفته دیگر، این اپلیکیشن را از فروشگاه برنامه خود حذف خواهد کرد.

گوگل به کاربران اطلاع داده است به نقشه گوگل (Google Maps) یا استریت ویو استودیو مهاجرت کنند؛ زیرا اپلیکیشن دید خیابانی در 31 مارس سال 2023 به آخر خط می رسد.

با این حال، کاربران می توانند همچنان از اپلیکیشن نقشه گوگل، به دید خیابانی دسترسی داشته باشند و برای انتشار ویدئو های 360 درجه ای، به استریت ویو استودیو سوئیچ کنند.

وبلاگ ساعت زنانه علمی پزشکی فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اپلیکیشن دید خیابانی گوگل بسته می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن دید خیابانی گوگل بسته می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید