تشدید کنترل ها در مبادی ورودی و خروجی این استان

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، خبرنگاران : به گفته جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، سایر شهرستان های استان در شرایط زرد کرونایی قرار دارند و هیچ شهرستانی در استان دارای شرایط آبی نیست.

تشدید کنترل ها در مبادی ورودی و خروجی این استان

به گزارش به نقل از فارس، جانشین استاندار در ستاد مدیریت بیماری کرونای فارس با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان کرونایی در این استان گفت: خروج خودروهای بومی از شیراز و سایر شهرستان های قرمز و نارنجی فارس و همچنین ورود خودروهای غیر بومی به شیراز و شهرستان های قرمز و نارنجی ممنوع است.

عبدالرضا قاسم پور تاکید نمود: برای خودروهای متخلف جریمه 500 هزار تومانی و یک میلیون تومانی اعمال خواهد شد.

او با تاکید بر تشدید کنترل ها در مبادی ورودی و خروجی ها در 13 فروردین اضافه نمود: اکنون از 36 شهرستان فارس، سه شهرستان زرین دشت، ارسنجان و داراب در شرایط قرمز و 6 شهرستان شیراز، مرودشت، ممسنی، سپیدان، کازرون و جهرم در شرایط نارنجی قرار دارند.

به گفته جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، سایر شهرستان های استان در شرایط زرد کرونایی قرار دارند و هیچ شهرستانی در استان دارای شرایط آبی نیست.

قاسمپور خواهان همکاری مردم با توجه به شدت دریافت فرایند شیوع کرونای انگلیسی و افزایش آمار مبتلایان در فارس شد و گفت: انتظار داریم که مردم با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی و جدی دریافت هشدارها، یاری نمایند که از این شرایط نیز عبور کنیم.

او به اعمال بعضی محدودیت ها اشاره نمود و اضافه نمود: فعالیت اصناف و گروه های شغلی در شهرهای قرمز فقط مشاغل گروه یک، در شهرهای نارنجی مشاغل گروه یک و دو و در شهرهای زرد مشاغل گروه یک، دو و سه می توانند فعال باشند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ادامه داد: محدودیت ها شامل دورکاری کارکنان دولت، فعالیت اصناف، تردد خودروها، آموزش و برگزاری مراسم های فرهنگی و اجتماعی است که باید بر اساس مصوبه ستاد رعایت گردد.

قاسمپور با بیان اینکه در بحث آموزش نیز کماکان آموزش در تمام مقاطع و پایه های تحصیلی به شکل مجازی انجام می گردد و آموزش حضوری نداریم، ادامه داد: همچنین تمام برنامه ها و مراسم های فرهنگی، آیینی، اجتماعی و مذهبی و همچنین نمازهای آدینه و جماعات در شهرهای قرمز و نارنجی به طور کامل تعطیل است.

قاسمپور یادآور شد: با توجه به فرایند صعودی آمار و افزایش مبتلایان، در بیمارستان های چمران و نمازی شیراز مجددا پذیرش بیمار داشته ایم و فعالیت بیمارستان پشتیبان هم مجددا از سر گرفته خواهد شد.

منبع: اقتصادنیوز

به "تشدید کنترل ها در مبادی ورودی و خروجی این استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید کنترل ها در مبادی ورودی و خروجی این استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید