تکمیل پروژه های ورزشی نیمه کاره اولویت کاری اداره ورزش

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان از سرپرست تازه اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خواست تا تکمیل پروژه های ورزشی نیمه کاره با 50 درصد پیشرفت فیزیکی را از اولویت های کاری خود قرار دهد.

تکمیل پروژه های ورزشی نیمه کاره اولویت کاری اداره ورزش

خسرو قمری مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه که عصر امروز (21 آبان) برگزار گردید، با بیان اینکه یکی از احتیاج های امروز حوزه ورزش در کشور توجه به توسعه ورزش های همگانی است، گفت : با توسعه ورزش همگانی می توان استعدادیابی انجام داد و مستعدین رشته های ورزشی مختلف را در سطح جامعه شناخت.

وی توضیح داد: پس از شناسایی استعداد ها نخبه پروری می گردد و در نهایت ورزشکاران و قهرمانان ما در عرصه های جهانی و المپیک افتخارآفرین خواهند شد.

مدیرکل امور استان های وزارت ورزش با تاکید بر لزوم توجه به طرح آمایش سرزمینی ورزش در بحث ورزش قهرمانی، خاطرنشان کرد: از آنجایی که در هیات های ورزشی به ورزش قهرمانی توجه می گردد، بنابراین باید هیات هایی را مورد توجه قرار داد که رشته های آن ها در طرح آمایش سرزمینی ورزش برای آن منطقه مورد تاکید قرار گرفته و باشگاه های خوبی در سطح استان دارند.

وی از سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خواست تا روی حوزه آموزش و تکمیل پروژه های ورزشی نیمه کاره که حدود 50 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، تمرکز داشته باشد.

وی متذکرشد: در حوزه جوانان هم استفاده از ظرفیت سمن ها برای پیشبرد امور مورد توجه قرار گیرد.

قمری به انتخاب منوچهر حاتمی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اشاره نمود و اضافه نمود: ایشان دارای سوابق ارزشمندی در حوزه ورزش است و به عنوان ورزشکار، مربی و رییس هیات فعالیت داشته و امروز هم بر مسند ریاست اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه قرار می گیرد.

وی با تاکید براینکه مدیرکل نو ورزش و جوانان کرمانشاه باید از همه ظرفیت ها برای رشد این حوزه استفاده کند، گفت: باید با یاری پیشکسوتان، ورزشکاران، قهرمانان و نخبه های حوزه جوانان یک اتاق فکر تشکیل داد و از این ظرفیت ها استفاده کرد.

مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان بر لزوم توجه ویژه به پیشکسوتان تاکید نمود و اضافه نمود: پیشکسوتان همچون درختان تناوری هستند که ورزشکاران در سایه آن ها پرورش می یابند و قهرمان می شوند، بنابراین باید احترام ویژه ای برای پیشکسوتان در استان قائل شوید و اجازه بدهید که نظرات و پیشنهادات خود را بدهند.

وی یادآورشد: امروز با معارفه آقای حاتمی به تمام شایعاتی که در این مدت در ورزش کرمانشاه بود انتها دادیم و کوشش می گردد که سیکل اداری معرفی ایشان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان هرچه سریعتر انجام گیرد، هرچند که ما از هم اکنون ایشان را به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه می شناسیم .

وبلاگ ساعت زنانه کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تکمیل پروژه های ورزشی نیمه کاره اولویت کاری اداره ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل پروژه های ورزشی نیمه کاره اولویت کاری اداره ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید