سلمان قادری: شرایط قهرمانان کشتی مازندران تعریفی ندارد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، سلمان قادری یکی از مسئولان قدیمی کشتی استان مازندران که هم اکنون ریاست هیأت کشتی شهرستان جویبار را بر عهده دارد با انتقاد از بی توجهی مسئولین نسبت به کشتی استان، گفت: مازندران قطب اصلی کشتی کشور است و همانطور که می دانید شهرستان جویبار هم قهرمان پرور است. متأسفانه مسئولان کشور کوچک ترین توجهی به این شهرستان نکردند. دولت هم قول داده بود یک سالن مسابقه در جویبار تأسیس شود که مدتی از این وعده می گذرد و به رغم پیگیری هایی فراوانی که کردیم هیچ کاری خاصی در این خصوص صورت نگرفت.

سلمان قادری: شرایط قهرمانان کشتی مازندران تعریفی ندارد

وی ادامه داد: به استاندار مازندران گوشزد کردیم تا این موضوع را پیگیری کند و حتی از مدیر کل ورزش سابق استان نیز خواستیم که به این مورد رسیدگی کند، اما متأسفانه انجام نشد. خوشبختانه علیرضا دبیر هم چندی پیش به استان مازندران آمد که این موضوع بسیار خوب بود، اما با دیدار استاندار، شهردار و فرماندار مشکل کشتی حل نمی شود. چقدر خوب می شد به شهرستان هایی می رفت که قطب اصلی کشتی هستند و از مسائل آنها می پرسیدند.

قادری افزود: مازندران 400 مربی کشتی دارد، چه خوب بود تا دبیر از مربیان دعوت به عمل می آورد. ای کاش به 150 باشگاه کشتی مازندران سر می زد و از نزدیک مسائل را بررسی می کرد و می دید که حسن یزدانی، محمدحسین محمدیان، رضا یزدانی، کامران قاسم پور کجا تمرین می کنند. مطمئناً اگر مسئولان واقعاً از نزدیک در جریان مسائل قرار می دریافتد و آن را لمس می کردند راهکارهای خوبی نیز می توانستند برای مسائل کشتی استان مازندران و شهرستان های این استان ارائه و برای رفع آنها تلاش کنند.

وی که با یکی از برنامه های رادیویی گفتگو می کرد، ادامه داد: شرایط تمرینی قهرمانانی چون حسن یزدانی و سایر کشتی گیرانی که در کلاس جهانی مطرح هستند، اصلاً تعریفی ندارد. استان مازندران سالن های محقری دارد و مربیان با هزینه شخصی خودشان سالن ها را تجهیز کردند، امکانات زیادی ندارند، جای جای این استان، حتی روستاهای استان مازندران می بینید که سالن ها فعال هستند. غافل از اینکه کوچک ترین حمایتی از سوی وزارت ورزش و جوانان یا اداره کل ورزش و جوانان استان صورت گیرد، در حالی که زمان مدال دریافت پیش قدم هستند.

قادری اعلام کرد: فرزندان جویبار مدال های رنگارنگی برای کشورشان در المپیک و مسابقات جهانی کسب کردند. جویبار به عنوان پایتخت کشتی کشور مثل معدن ناب و دست نخورده ای از کشتی گیران جوان و نوجوانی است که سال های سال می تواند در عرصه های مختلف جهانی و المپیک به مدال دست یابند، اما این مهم مستلزم حمایت همه جانبه است.

وی در خاتمه گفت: اکنون نزدیک المپیک است و همه دوست دارند این جوانان مدال کسب کنند اما المپیک که تمام شود همه فراموش می کنند تا چهار سال بعد. کمیته ملی المپیک هم کوچک ترین خدمتی به شهرستان جویبار نکرده و آنها اصلاً نمی دانند جویبار کجاست!

منبع: خبرگزاری مهر

به "سلمان قادری: شرایط قهرمانان کشتی مازندران تعریفی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلمان قادری: شرایط قهرمانان کشتی مازندران تعریفی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید