جدیدترین خبر درباره نسل تازه گوشی سرفیس مایکروسافت ، آیا این شرکت به سلیقه بازار تن می دهد؟

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، مایکروسافت ظاهرا نتوانست بازار خوبی برای سرفیس دوئو و سرفیس دوئو 2 پیدا کند، به همین علت، در نسل بعدی یعنی سرفیس دوئو 3 تغییرات قابل توجهی خواهد داد.

جدیدترین خبر درباره نسل تازه گوشی سرفیس مایکروسافت ، آیا این شرکت به سلیقه بازار تن می دهد؟

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه و به نقل از جی اس ام آرنا، اگر بگوییم که مایکروسافت به خاطر عرضه دستگاه های سرفیس دوئو (Surface Duo) و سرفیس دوئو 2، درکی از احتیاج بازار ندارد، آن را حقیقتا دست کم گرفته ایم. در حالی دستگاه های دارای صفحه نمایش تاشو رواج پیدا نموده اند، مایکروسافت با این فرض که مردم ترجیح می دهند به جای آن دو صفحه نمایش تخت داشته باشند، دست به ریسک بزرگی زد و راه متفاوتی در پیش گرفت.

صراحتا باید گفت که پیش بینی هایش درست از آب درنیامد. گوشی هایی با صفحه نمایش تاشو، سال به سال شاهد رشد فروش هستند، در حالی که دستگاه های سرفیس دوئو به سختی مشتری پیدا می نمایند. بنا بر گزارش های به گوش رسیده، مایکروسافت در نهایت آماده است تا استراتژی خود را تغییر دهد.

سرفیس دوئو 3 دارای یک صفحه نمایش داخلی تاشو و صفحه نمایش بیرونی مسطح خواهد بود که شبیه به ویوو ایکس فولد (Vivo X Fold) و گوشی آنر مجیک وی (Honor Magic V) است. ظاهرا این دستگاه نو، یک سال نمونه سازی و آزمایش سخت افزاری را پشت سر گذاشته است.

ابتدا مایکروسافت می خواست سرفیس دوئو 3 انتها سال جاری عرضه گردد تا طراحی دو صفحه نمایش نسل های قبلی خود را حفظ کند، اما در عوض دارای نمایشگرهایی با لبه باریکتر و بلندتر، امکان شارژ بی سیم و سایر ویژگی های پیشرفته نامعلوم باشد.

در واقع، طراحی این دستگاه قبلا نهایی شده بود. زمانی که مایکروسافت به طور معجزه آسایی تصمیم گرفت مسیری عاقلانه در پیش بگیرد و با یک صفحه نمایش واقعا تاشو وارد بازار گردد.

به علت این تغییر، ارائه این محصول در انتها سال کنار گذاشته شد و تعیین نیست که سرفیس دوئو 3 واقعا چه زمانی عرضه خواهد شد. در حال حاضر البته جزئیاتی هم درباره تعیینات آن در دسترس نیست.

با وجود گزارش های اخیر مبنی بر اینکه سرفیس دوئو 3 دارای یک لولا 360 درجه خواهد بود، منابع اطلاعاتی ادعا می نمایند که این موضوع دقیق نیست و در عوض دارای یک لولای 180 درجه خواهد بود. این ویژگی ای است که بیشتر گوشی های تاشو دیگر دارند.

همان منابعی که این اطلاعات را فاش می نمایند، می گویند که مایکروسافت می خواهد سیستم اندرویدی آینده خود را از رقبای خود متمایزتر کند و در حال کار بر روی ارائه تجربه اکوسیستمی بین دستگاه های اندرویدی خود و رایانه های شخصی ویندوزی است، مشابه کاری که اپل درباره آیفون و مک انجام داده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "جدیدترین خبر درباره نسل تازه گوشی سرفیس مایکروسافت ، آیا این شرکت به سلیقه بازار تن می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین خبر درباره نسل تازه گوشی سرفیس مایکروسافت ، آیا این شرکت به سلیقه بازار تن می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید