جهاد دانشگاهی نقش اساسی و تأثیرگذاری در پروژه قطار ملی دارد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، مدیرعامل شرکت متروی تهران در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی 1400، بر نقش اساسی و تاثیرگذاری جهاد دانشگاهی در پروژه قطار ملی تأکید کرد.

جهاد دانشگاهی نقش اساسی و تأثیرگذاری در پروژه قطار ملی دارد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ ساعت زنانه، علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران امروز در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاورد های جهاددانشگاهی در بوستان تبادل نظر ضمن ابراز خرسندی از حضور در این نمایشگاه اظهار کرد: متروی تهران سال ها است که با جهاددانشگاهی در حوزه های مختلفی همانند گیت های ورودی مترو و ... همکاری می نماید.

وی اضافه نمود: اخیرا در پروژه قطار ملی نیز نقش جهاددانشگاهی طراحی و ساخت سیستم رانش قطار ملی مترو بود که از نظر بحث های فناوری در رده بالا و پیچیده ای قرار گرفته است.

علی امام اعلام کرد: شاد هستیم که با پروژه قطار ملی که با کارفرمایی معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری در حال پیگیری و اجرا است، ظرفیت های مجموعه هایی مانند جهاددانشگاهی نیز به کار گرفته می گردد.

مدیرعامل شرکت متروی تهران با بیان این که قطار ملی در مرحله آزمایشی و دریافت مجوز قرار گرفته است، توضیح داد: فعالیت بسیار ارزنده ای از سوی جهاددانشگاه دانشگاه علم و صنعت در این زمینه اجرا شده است. بعلاوه، امروز در بازدید از این نمایشگاه جهات دیگری از توانمندی های جهاددانشگاهی در حوزه های دیگر از جمله مترو و حوزه های اجتماعی تعیین شد.

علی امام اظهار کرد: در حیطه بهره برداری مترو روزانه با بیش از یک میلیون نفر شهروند روبرو هستیم که در سطوح مختلف اجتماعی قرار دارند. جهاددانشگاهی توانسته است با فعالیت های مختلف خود در حوزه اجتماعی نیز طرح های بسیار درخشانی از خود به یادگار گذارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جهاد دانشگاهی نقش اساسی و تأثیرگذاری در پروژه قطار ملی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهاد دانشگاهی نقش اساسی و تأثیرگذاری در پروژه قطار ملی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید