خبرنگاران کاهش فروش 70 درصدی صندلی های سوخت قزوین در ایام نوروز

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، قزوین - خبرنگاران - رییس اتحادیه صنف صندلی داران قزوین از کاهش فروش 70 درصدی صندلی های سوخت بنزین و گاز استان در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری اطلاع داد.

خبرنگاران کاهش فروش 70 درصدی صندلی های سوخت قزوین در ایام نوروز

رضا یعقوبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ساعت زنانه توضیح داد: همزمان با شروع شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از زنجیره این بیماری، نوروز سال جاری با برپایی پویش در خانه بمانیم شاهد کاهش سفرها و تردد خودروها در سطح جاده های کشور و این استان بودیم.

به گفته وی، میزان کاهش سوخت در صندلی های عرضه فروش راه های اصلی استان از جمله آزادراه قزوین - رشت، قزوین - زنجان و قزوین - کرج به 85 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز رسیده است.

وی اضافه نمود: سال گذشته و در ایام تعطیلات نوروزی روزانه به طور میانگین شاهد مصرف روزانه 2.5 تا سه میلیون لیتر بنزین در سطح استان بودیم که این میزان در نوروز سال جاری به 400 تا 500 هزار لیتر در روز رسید.

یعقوبی اظهار داشت: با وجود کاهش شدید فروش سوخت، تمامی صندلی های استان به صورت شبانه روز و مستمر اقدام به خدمات رسانی به خودروها نموده و در عین حال نیز به صورت متوالی و روزمره اقدام به گندزدایی و ضدعفونی کردن صندلی و نازل های آن می نمایند.

این مسوول اضافه نمود: در حال حاضر عملیات سوخت گیری در 90 درصد از صندلی های سوخت استان توسط کارکنان صندلی ها صورت می گیرد و در عین حال نیز دستکش برای رانندگان جهت سوخت گیری پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در روزهای نخستین شیوع ویروس کرونا، صندلی های سوخت استان در حوزه مواد ضدعفونی نماینده، دستکش و ماسک با مشکلاتی روبرو بودند که این مساله در عرض یک هفته توسط اتحادیه با خرید مایحتاج مورد احتیاج صندلیداران، مرتفع شد.

85 صندلی سوخت بنزین و 58 صندلی سوخت سی ان جی در سطح استان قزوین فعال هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کاهش فروش 70 درصدی صندلی های سوخت قزوین در ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاهش فروش 70 درصدی صندلی های سوخت قزوین در ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید