راهنمای سفر زمینی تور وان عید 1402

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، شما برای سفر به وان ترکیه نیاز به ویزا ندارید؛ شهر وان ترکیه در کنار مرز غربی ایران، نزدیکترین شهر توریستی ترکیه است که در ایام عید نوروز معمولا هوای مناسبی دارد و برای سفرخارجی ارزان بهترین گزینه است.

راهنمای سفر زمینی تور وان عید 1402

اگر علاقمند به خرید مقرون به صرفه و تفریح و گردش در ایام نوروز در سفر هستید، آن هم خارج از کشور، تور وان عید بهترین پیشنهاد است.

چرا سفر به وان ترکیه؟

  • مقرون به صرفهترین تور خارجی از ایران
  • خرید در سفر با قیمت مناسب
  • سفربدون نیاز به معطلی اخذ ویزا

از کجا تور وان عید بخرم؟

بهترین پیشنهاد، خرید از برگزار کننده تور است. آژانس نوراسیر، مجری اصلی تور وان است و میتوانید در ایران مستقیما تور وان را بخرید؛ به این شکل هم با قیمت مناسب تور را خریده اید و هم از پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته بهره می برید.

ترانسفر تا در هتل وان ترکیه، بیمه مسافرتی و امکان خرید تور وان بصورت تلفنی بدون حضور در آژانس از دیگر مزایای سفر با نوراسیر مجری اصلی تور وان ترکیه در ایران است. ضمناً در ایران و ترکیه، در طول سفر و در هر ساعتی از شبانه روز مسئله ای به وجود بیایید، شما می توانید با مرکز تماس پشتیبانی تور وان نوراسیر تماس بگیرید که جای هیچ نگرانی برای سفر شما باقی نمی گذارد. برای تماس از ایران با نوراسیر مجری رسمی تور وان ترکیه می توانید با شماره 66940100 تماس بگیرید.

نحوه سفر به شهر وان

تور زمینی وان با اتوبوس: بهترین روش سفر به وان است که هم مقرون به صرفه است هم از قطار سریعتر است و با توجه به امکان تغییر اتوبوس در مرز، معطلی رد شدن هم ندارید.

تور وان با قطار: قطار وان از تهران دو روز در هفته فراهم است.

افرادی که قصد سفر به شهر وان کشور ترکیه را دارند، می توانند تور وان با قطار را انتخاب کنند. سفر به شهر وان با قطار یکی از روش های بسیار مقرون به صرفه و راحت است. افراد می توانند قطار را انتخاب کرده و از مبدا تهران به شهر تبریز با قطار راهی می شوند. سپس بعد از عبور از شهرهایی مانند قزوین، زنجان، میانه، تبریز و همچنین عبور از مرز رازی به گذرگاهی به نام گذرگاه کاپی کوی می رسندو در آنجا پیاده شده و مدارک شان را برای بررسی کردن بیشتر به مامور ارائه می دهند.

در نظر داشته باشید که کل مسیر تهران به شهر وان کلاً 334 کیلومتر می باشد که 224 کیلومتر آن در کشور ایران طی می شود و 107 کیلومتر را در خاک ترکیه ادامه دارد. تور زمینی وان یک راه بسیار عالی برای افرادی می باشد که می خواهند تعطیلات عید و نوروز خود را با قیمتی بسیار مناسب به یک شهر زیبا، با جاذبه های بسیار زیاد سفر کنند. تور وان یک انتخاب بسیار عالی برای خانواده هایی می باشد که در پی داشتن اوقات فراغت هستند.

خرید تور وان عید

سفر به کشور ترکیه و تور وان ترکیه در ایام به خصوصی بسیار پرطرفدار است. به عنوان مثال عید نوروز یکی از آن زمان هایی می باشد که افراد بسیار تمایل دارند که به گشت و گذار و سفر بپردازند. خرید تور وان ترکیه جزو اولویت های ایرانیان می باشد. زیرا آن ها می توانند با قیمت های بسیار مناسب و در مدت زمان کوتاهی به یک کشور خارجی سفر کرده و از امکانات بی نظیر آن استفاده کنند.

ترکیه یک انتخاب بسیار عالی برای ایرانیان می باشد زیرا می توانند با قیمت های بسیار مناسب خرید کرده و به گشت و گذار بپردازند. همچنین فرهنگ و آداب و رسوم مردم ترکیه بسیار شبیه به مردم ایران است و به همین دلیل ایرانیان بسیار زیادی این شهر و این کشور را برای سفر در ایام های مختلف مانند تعطیلات عید نوروز و تابستان انتخاب می کنند. تور وان عید یک امکان بسیار خاص و ویژه برای افرادی است که می خواهند سفر خود را به کشور ترکیه و شهر وان شروع کنند.

نکته مهم: شما میتواند تور وان ترکیه را از مجری مستقیم تور وان نوراسیر در ایران خریداری نمایید. برای این کار، عبارت تور وان را در گوگل جستجو نمایید و وارد سایت آژانس نوراسیر مجری رسمی تور وان ترکیه در ایران شوید.

مراکز خرید و تجاری وان ترکیه

خیابان های جمهوریت و مارش بهترین محل خرید در وان ترکیه است و مراکز خرید و کافه و رستوران های معروف در این خیابان ها قراردارند. اگر هتل شما در این دو خیابان اصلی باشد، دیگر نیاز به تاکسی ندارید و پیاده به مراکز خرید می توانید بروید. مراکز خرید وان دارای سالن سینما، مرکزبازی ، بولینگ، رستوران و کافی شاپ های مختلف هستند.

برند های پوشاک: کالینز، پیرکاردین، کوتون، یواس پولو، دی فکتو ، ال سی وایکیکی و پنتی و بچه ها: ای-ببک، تویزشاپ و لوازم آرایشی: فلورمار، برند ایوروشه و گراتیس و بسیاری برند های مشهور دیگر در شهر وان کنندگی دارند.

اسامی مراکز تجاری وان ترکیه

بهترین مراکز تجاری وان ترکیه شامل مرکز خرید Park vanپارک وان، AVM van ای وی ام وان، Aydin Perihan آیدین پریهام ای وی ام و Turkuaz ترکاوز ای وی ام وان هستند و مراکز خرید دیگر شامل: آک یوز ، مرتر ، ویار ، میگروس، کارفور، آتایوس سیلور، مرکز خرید Atasoy Art برای خرید اشیای قیمتی و جواهرات و بازار روس ها که محصولات محلی در آن عرضه می شود، می باشند. برای آگاهی از آدرس و نام مراکز تجاری شهر وان ترکیه به سایت نوراسیر مجری تور وان ترکیه در ایران مراجعه کنید.

جاذبه های گردشگری شهر وان

شما با خرید تور وان عید می توانید از جاذبه های گردشگری این شهر زیبا برخوردار شوید. شهر وان در قسمت شرقی کشور ترکیه قرار گرفته است. در این کشور شما می توانید تنوع فرهنگی بسیار زیادی را مشاهده نمایید. شهر وان در دل طبیعت بوده و دارای جاذبه های طبیعی بسیار زیادی است. می توان از معروف ترین جاذبه های گردشگری این شهر به دریاچه وان اشاره کرد. این دریاچه جزو دریاچه های بسیار بزرگ در کشور ترکیه به حساب می آید. شما می توانید چشم انداز ها بسیار خارق العاده و بی نظیری را در شهر وان مشاهده کنید. از دیگر جاذبه های گردشگری شهر وان قلعه سنگی است که قدمتی بیش از 3000 سال دارد و از آجرهای گلی ساخته شده است. همچنین شما می توانید از کتیبه های پادشاهان نیز در این شهر دیدن نمایید. آبشار و خانه گربه های وان جزو جاذبه های گردشگری دیگری حساب می آیند که هر سال مسافران زیادی را به خود جذب می کنند.

منبع: همشهری آنلاین

به "راهنمای سفر زمینی تور وان عید 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر زمینی تور وان عید 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید