خبرنگاران 31 مبتلا به کرونا در مرکز درمانی دهلران بستری هستند

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، ایلام - خبرنگاران - سرپرست شبکه بهداشت و درمان دهلران گفت: فرایند بستری بیماران کرونایی در دهلران به شدت افزایش یافته و هم اکنون 31 مبتلا به کرونا در مرکز درمانی شهدا دهلران بستری هستند.

خبرنگاران 31 مبتلا به کرونا در مرکز درمانی دهلران بستری هستند

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دهلران، دکتر عبدالصاحب شریفی روز چهارشنبه گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت پذیرش مبتلایان به کرونا این شهرستان برای بستری بیماران ظرفیت جدید در بیمارستان شهدا ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: از 25 اسفندماه سال گذشته تا به امروز یک هزار و 147 تست پی سی آر انجام شده که از این تعداد 394 مورد مثبت و به کرونا مبتلا بودند.

دکتر شریفی با بیان اینکه دورهمی ها و تجمعات از عوامل اصلی انتشار و افزایش ابتلا به کرونا در دهلران است، گفت: حضور کنترل نشده مردم در جشن های عروسی و آرامستان ها به صورت گروهی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک از دیگر عوامل اصلی انتقال ویروس در سطح شهرستان است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دهلران گفت: محدودیت و تعطیلی گروه شغلی 2، سه و چهار در شهرهای قرمز باید بصورت جدی اعمال شود و فعالیت گروه های شغلی یک که با شرط رعایت پروتکل ها بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مجاز به فعالیت هستند، به صورت کامل و دقیق رصد شود.

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی از مجموع 12 شهرستان استان، ایلام، دهلران، آبدانان، ایوان و چرداول ، دره شهر، مهران و بدره در شرایط قرمز و سایر شهرستان ها در شرایط نارنجی قرار دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 31 مبتلا به کرونا در مرکز درمانی دهلران بستری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 31 مبتلا به کرونا در مرکز درمانی دهلران بستری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید