خود کی روش هم از این حرف من راضی نیست ، افشاگری مربی تیم ملی در مورد ماجرای پاداش سرمربی پرتغالی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، مربی تیم ملی فوتبال ایران که همراه با کارلوس کی روش در جام جام جهانی 2022 حضور داشت، خبر جدیدی را از حقوق و پاداش این مربی پرتغالی افشا کرد.

خود کی روش هم از این حرف من راضی نیست ، افشاگری مربی تیم ملی در مورد ماجرای پاداش سرمربی پرتغالی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، کارلوس کی روش بعد از حذف با تیم ملی در مسابقات جام جهانی 2022 قطر، چند روز به ایران بازگشت و سپس تهران را به مقصد پرتغال ترک کرد.

هرچند هنوز معین نیست که کی روش به کارش در تیم ملی ایران ادامه می دهد یا نه اما طی دو هفته اخیر صحبت هایی در مورد دریافت حقوق و پاداش این مربی پرتغالی مطرح شد.

باوجود این، مارکار آقاجانیان دستیار ایرانی کی روش که سابقه کار طولانی با این مربی پرتغالی را دارد، این خبرها را تکذیب کرد.

آقاجانیان گفت: یکسری مسائل و خبرها تسویه حساب شخصی است. تا جایی که می دانم کی روش بدون دریافت حقوق و پاداش خود از ایران رفته است.

وی در واکنش به اینکه گفته می شد کی روش 40 هزار دلار از فدراسیون گرفت و به پرتغال رفت، اظهار کرد: تا جایی که می دانم نگرفته است. بیخود جوسازی و تسویه حساب شخصی نکنیم. اگر می خواهید نقد کنید مثل مربیان کارنامه دار نقد فنی و فوتبالی کنید.

آقاجانیان ادامه داد: شاید خود کی روش هم راضی نباشد ولی می دانم که این پول ها را هم بیشتر صرف خیریه می نماید. او پیش از جام جهانی 2014 به موسسه بهشت امام رضا یاری می کرد. قبل از جام جهانی هم به این خیریه رفتیم. می توانید سئوال کنید که کی روش چه خدماتی نموده است. یک آدم خارجی این کارها را می نماید و چنین حرف هایی می زنند که پول و پاداشش را گرفت و رفت. اصلاً این طور نیست.

وی در مورد اینکه آیا بازگشت کی روش به ایران بعد از جام جهانی به این معناست که این مربی قطعاً به کارش در تیم ملی ادامه می دهد؟ گفت: کی روش بعد از جام جهانی 2018 و سایر تورنمنت ها هم به ایران برگشت و این روال است.

  • پرداخت حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی تایید شد | چه کسانی پاداش ویژه را دریافت کردند؟
منبع: همشهری آنلاین

به "خود کی روش هم از این حرف من راضی نیست ، افشاگری مربی تیم ملی در مورد ماجرای پاداش سرمربی پرتغالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خود کی روش هم از این حرف من راضی نیست ، افشاگری مربی تیم ملی در مورد ماجرای پاداش سرمربی پرتغالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید