درخواست مجدد پاکستان برای لغو تحریم های ضد ایرانی آمریکا

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، وزیر امور خارجه پاکستان در گفت وگوی تلفنی با آرانچا گونزالس، وزیر خارجه اسپانیا خواستار لغو تحریم های آمریکا علیه ایران شد.

درخواست مجدد پاکستان برای لغو تحریم های ضد ایرانی آمریکا

به گزارش، شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان در گفت وگوی تلفنی با آرانچا گونزالس، وزیر خارجه اسپانیا ضمن قدردانی از فداکاری جامعه پزشکی اسپانیا در مبارزه با ویروس کرونا، بر لزوم لغو تحریم های آمریکا علیه ایران تاکید کرد و خواستار کمک های انسان محبت آمیز جامعه بین الملل به تهران برای مبارزه با کرونا شد.

همچنین عمران خان، نخست وزیر پاکستان نیز روز (یکشنبه) از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خواستار لغو تحریم های ایران در بحبوحه شیوع کرونا شده بود.

در پی شیوع ویروس کرونا، تعدادی از قانونگذاران آمریکایی از مجلس نمایندگان و سنا خواستار کاهش تحریم های ایران برای مقابله با این بیماری شدند.

سناتورها برنی سندرز، الیزابت وارن و اد مارکی با ارسال نامه ای به وزارتخانه های خارجه و خزانه داری آمریکا، از دولت این کشور خواستند تحریم های ایران را در بحبوحه شیوع کرونا کاهش دهد.

این نامه به امضای 6 نفر از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا از جمله ایلهان عمر نماینده مسلمان کنگره، هم رسیده است.

این در حالی است وزارت خارجه آمریکا مدعی شده این کشور واردات غذا، دارو و تجهیزات پزشکی یا کالا های بشرمحبت آمیز به ایران را تحریم نکرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "درخواست مجدد پاکستان برای لغو تحریم های ضد ایرانی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مجدد پاکستان برای لغو تحریم های ضد ایرانی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید