دولت نگاه ویژه ای به ارتباط خود با دانشگاه دارد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، تهران (پانا) - سخنگوی دولت گفت دولت نگاه ویژه ای به ارتباط خود با دانشگاه دارد و در نگاه تحولی در عرصه های حکمرانی، بر علم بنیان بودن تحول تاکید دارد.

دولت نگاه ویژه ای به ارتباط خود با دانشگاه دارد

به گزارش روابط عمومی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، نشست سخنگوی دولت با مدیران دانشکده مدیریت رسانه دانشگاه تهران برگزار گردید.

در این نشست ظرفیت های موجود همکاری برای ایجاد ارزش اضافه کرده بین شورای اطلاع رسانی دولت و گروه مدیریت رسانه دانشگاه تهران مورد آنالیز و ارزیابی نهاده شد.

بهادری جهرمی پس از بازدید از دانشکده شامل مرکز نوپای مدیریت دانش، واحد آموزش، کتابخانه، مرکز نوآوری کسب وکار، سالن ورزشی، ساختمان امام رضا و دیگر قسمت ها بر اهمیت نوسازی و ارتقاء کیفیت فضاهای دانشکده تاکید نمود.

سخنگوی دولت گفت: دولت نگاه ویژه ای به ارتباط خود با دانشگاه دارد و در نگاه تحولی در عرصه های حکمرانی، بر علم بنیان بودن تحول تاکید دارد.

بعلاوه وی درباره ارتباط بخش های مختلف دولت با مراکز آموزشی و پژوهشی و اخذ نظرات کارشناسی نخبگان را از سیاست های دولت مردمی اظهار کرد: رئیس جمهور در بیشتر جلسات هیات دولت بر ارتباط مستمر و موثر دستگاه های اجرایی با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی تاکید دارند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، گروه مدیریت رسانه دانشگاه تهران را ظرفیتی قابل توجه دانست که می تواند به همراه دیگر مراکز آموزشی مرتبط، پشتوانه کارشناسی و علمی مناسبی برای فعالیت ها و اقدامات رسانه ای و اطلاع رسانی دولت باشد.

وی انجام پژوهش های کاربردی و مطالعات تطبیقی، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت کاربردی برای مدیران، کارشناسان روابط عمومی ها و اصحاب رسانه و تدوین پیوست های رسانه ای از جمله موضوعاتی برشمرد که می تواند مورد فعالیت مشترک دانشکده با شورای اطلاع رسانی دولت باشد.

در این نشست رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با اشاره به تاریخچه دانشکده، اضافه کرد: توانمندی های دانشکده مدیریت و هیات علمی این مجموعه می تواند در بسیار از زمینه های مدیریتی، مالی و رسانه ای راهگشای مدیران دولتی باشد و از طرفی موجب ارتباط هرچه بیشتر جامعه علمی با بدنه دولت و نظام باشد.

روشندل اربطانی، یکی از اعضای هیات علمی گروه مدیریت رسانه در این دانشکده اظهار کرد: نقش رسانه در کمک رساندن به پیشبرد اهداف دولت را نمی توان نادیده گرفت و تدوین پیوست های استاندارد رسانه ای در دولت ضرورتی اجتناب ناپذیر به شمار می رود.

وی درباره راه اندازی شبکه تلویزیونی اینترنتی گفت: راه اندازی چنین فضاهای رسانه ای که با کوشش سید مهدی شریفی، دانشیار گروه مدیریت رسانه به نتیجه رسیده است نشان می دهد که ظرفیت های خلاقانه ای برای تقویت بازوهای رسانه ای دولت در جهت توسعه کشور وجود دارد و این دانشکده با تمام استعدادها و ظرفیت ها می تواند ظرفیت های حرفه ای و آکادمیک خود را در اختیار دولت و شورای اطلاع رسانی قرار دهد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دولت نگاه ویژه ای به ارتباط خود با دانشگاه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت نگاه ویژه ای به ارتباط خود با دانشگاه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید