رشیدی: هیچ تاکتیکی از استقلال ندیدیم، طرفدار بهتر عمل کرد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، یک پیشکسوت استقلال از عملکرد این تیم در هفته نخست لیگ برتر انتقاد کرد.

رشیدی: هیچ تاکتیکی از استقلال ندیدیم، طرفدار بهتر عمل کرد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، استقلال روز چهارشنبه و در هفته نخست لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر از سد طرفدار تازه لیگ رجحان شده گذشت.

منصور رشیدی، پیشکسوت استقلال در گفت وگو با وبلاگ ساعت زنانه، با انتقاد از عملکرد آبی پوشان در این بازی اظهار کرد: این نکته درست است که بازیکنان جوانی برای استقلال بازی کردند و برای هماهنگی باید چند بازی به آن ها فرصت داد اما درباره بازی فقط می توان گفت استقلال یک بر صفر پیروز شد و سه امتیاز گرفت. بازی هیچ نکته ای برای گفتن نداشت. هیچ تاکتیکی از استقلال در این بازی ندیدیم.

او اضافه کرد: به نظرم طرفدار خوب ظاهر شد و بهتر کار کرد. آن ها هر وقت از جلو پرس می کردند، استقلال هیچ کاری نمی توانست بکند. بالاخره باید تاکتیکی وجود داشته باشد تا بتوان از این پرس خارج شد ولی هیچ تاکتیکی ندیدیم. استقلال در این بازی خوب نبود. البته بازی اول است و نباید زود قضاوت کرد اما نمی توان حقیقت را نگفت.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: حتی گل استقلال روی یک اتفاق به ثمر رسید. جعفر سلمانی زمانی که نزدیک بود زمین بخورد ضربه ای به توپ زد که اتفاقی وارد دروازه شد. در این بازی چیز خاصی از خریدهای استقلال ندیدیم ولی به هر حال آن ها جوان هستند باید به آن ها فرصت داد.

رشیدی در خاتمه گفت وگویش با وبلاگ ساعت زنانه درباره ملاقات تراکتور و گل گهر که با نتیجه 4 بر یک به سود گل گهر به خاتمه رسیده بود، شرح داد: تراکتور تیم سرشناس و پرطرفداری است اما هماهنگی لازم را ندارد. از آن طرف گل گهر واقعا تیم هماهنگی بود و اگر کسی بی اطلاع بازی را نگاه می کرد، تصور می کرد که اواسط یا اواخر لیگ است که گل گهری ها در این حد هماهنگ هستند. واقعا گل گهر عالی بود و تاکتیکی کار می کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رشیدی: هیچ تاکتیکی از استقلال ندیدیم، طرفدار بهتر عمل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشیدی: هیچ تاکتیکی از استقلال ندیدیم، طرفدار بهتر عمل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید