رقابت بهرام افشاری با محسن تنابنده و احمد مهرانفر

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، فیلم سینمایی فسیل که با فروش 136 میلیارد تومانی رکورد شکنی نموده، همچنان سهم بزرگی از فروش را به خود اختصاص داده و صدرنشین گیشه است.

رقابت بهرام افشاری با محسن تنابنده و احمد مهرانفر

به گزارش خبرآنلاین، در حال حاضر و در هفته ای که پشت سر گذاشتیم (22 تا 28 اریبهشت) شرایط فروش سینما ها کمی قابل قبول بود. در این شرایط نه فیلم سینمایی که به ترتیب فروش نام آن ها خواهد آمد در سینما اکران می شوند، فسیل، سه کام حبس، آهنگ دو نفره، عروس خیابان فرشته، جنگ جهانی سوم، بابا سیبیلو، دسته دختران، غریب، یقه سفیدها این 9 فیلم هستند که در هفته گذشته 15 میلیارد و 800 میلیون تومان، آورده مالی برای سینمای ایران داشتند و توانستند 324 هزار نفر را به سالن های سینما بیاورند.

جدای از هفته ای که گذشت، اگر نگاهی به شصت روزی که سینمای ایران پشت سر گذاشته هم بیندازیم متوجه می شویم که از ابتدای سال جاری 10 فیلم سینمایی روی پرده رفته اند و در این شصت روز 182 میلیارد تومان را با 4 میلیون مخاطب به سینما اضافه نموده اند که سهم فیلم سینمایی فسیل 136 میلیارد تومان با سه میلیون مخاطب بوده است.

فیلم فسیل اولین فیلمی است که فروش بیش از 100 میلیارد تومان را در سینمای ایران تجربه نموده و الان به عنوان پرفروش ترین فیلم ایران به شمار می آید.

در ادامه نگاهی به شرایط فروش سه فیلم اول گیشه در دوماهی که گذشت می اندازیم.

فسیل به کارگردانی محمدکریم امینی بیش از سه میلیون و 22 هزار نفر تماشاگر و 136 میلیارد و 459 میلیون تومان فروش را برای سینما فراهم کرد. سه کام حبس به کارگردانی سامان سالور 210 هزار نفر تماشاگر و 10 میلیارد و 293 میلیون میلیون تومان فروش را به سینما آورد. غریب به کارگردانی محمدحسین لطیفی هم 236 هزار نفر تماشاگر و 9 میلیارد و 791 میلیون تومان فروش توانست در جایگاه سوم گیشه بنشیند.

شرایط فروش در هفته ای که گذشت

در هفته ای که گذشت فسیل با بازی هادی کاظمی و بهرام افشاری ده میلیارد و 700 میلیون فروش را تجربه کرد، سه کام حبس با بازی محسن تنابنده و پریناز ایزدیار یک میلیارد و 600 میلیون فروش داشت، آهنگ دو نفره با بازی فرزاد فرزین و احمد مهرانفر یک میلیارد و 140 میلیون تومان، عروس خیابان فرشته با بازی محمدرضا و مهرآوه شریفی نیا 565 میلیون تومان و جنگ جهانی سوم که پیش از این لو رفته بود و از 26 فروردین روی پرده سینما است هم در هفته گذشته 492 میلیون تومان و در یک ماه گذشته 5 میلیارد و 800 میلیون تومان فروش را برای گیشه خود ثبت نموده است.

صعود یا نزول فروش؟

در هفته ای که پشت سر گذاشتیم (22 تا 28 اریبهشت) این 11 فیلمی که روی پرده سینما هستند، مجموعا 15 میلیارد و 800 میلیون تومان فروش داشتند، در صورتی که از (14 تا 22 اردیبهشت) فروش فیلم های روی پرده سینما 29 میلیارد تومان بود که یکی از دلایل افت فروش فیلم ها تعطیلی سینما ها از عصر (25 اردیبهشت) تا صبح روز چهارشنبه (27 اردیبهشت) بود.

منبع: فرارو

به "رقابت بهرام افشاری با محسن تنابنده و احمد مهرانفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت بهرام افشاری با محسن تنابنده و احمد مهرانفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید