رونمایی شیائومی از جدیدترین قفل هوشمند درب

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، شیائومی به توسعه دامنه محصولات خود ادامه می دهد. این شرکت که فقط به گوشی های هوشمند بسنده نمی نماید، در بخش های مختلفی از مسواک گرفته تا خودرو های برقی فعالیت می نماید. یکی از آن ها فناوری خانه های هوشمند است. اکنون، شیائومی در حال آماده شدن برای معرفی قفل هوشمند پرچمدار نو درب است.

رونمایی شیائومی از جدیدترین قفل هوشمند درب

به گزارش باشگاه وبلاگ ساعت زنانه؛ شرکت شیائومی میخواهد بیستم فوریه آخرین مدل قفل درب هوشمند سری Xiaomi Smart Door Lock M 20 را در بازار های جهانی عرضه کند. این محصول مجهز به دوربین چشمی یکپارچه و صفحه نمایش است که دیدی جامع از درب ورودی را در زمان واقعی به کاربران ارائه می دهد.

Smart Guardian Can See با طراحی قفل درب بیرونی ضخیم خود ارتقای قابل توجهی از قفل هوشمند قبلی شیائومی M 20 است که در سال 2022 عرضه شد. طراحی همه کاره مدل نو فرآیند نصب را ساده می نماید. این محصول بعلاوه دارای عملکرد زنگ در است. انتظار می رود Smart Guardian Can See با قیمتی حدود 2هزار یوان، رقیب مستقیم قفل درب های هوشمند سطح بالا در بازار باشد.

قاب میانی آلیاژی با استحکام بالا و فناوری IML یکپارچه یک قفل درب محکم و مطمئن را فراهم می نماید.

قفل هوشمند درب شیائومی M 20 بعلاوه دارای روش های مختلف باز کردن قفل است، از جمله اثر انگشت، رمز عبور، رمز عبور دوره ای/یک بار مصرف، رمز عبور NFC، باز کردن قفل بلوتوث تلفن همراه و Homekit. گفته شده، ذخیره سازی اطلاعات خصوصی مانند اثر انگشت و رمز عبور به صورت محلی در فضای ذخیره سازی رمزگذاری شده ذخیره می شوند و حداکثر محافظت در برابر هک و نقض داده ها را تضمین می نمایند.

قفل درب بعلاوه دارای ویژگی اضافی نظارت از راه دور شرایط قفل به وسیله یک برنامه در صورت استفاده همراه با دستگاهی است که دارای عملکرد دروازه بلوتوث است. این به کاربران امکان می دهد تا هشدار هایی را برای هشدار های بسته نشدن درب، هشدار های آزمایشی و خطای متعدد، و پانل قفل درب بیرونی که هشدار می دهند، دریافت نمایند.

عمر باتری قفل درب هوشمند شیائومی M 20 قابل توجه است و با هشت باتری AA تا 10 ماه دوام می آورد. در مواقع اضطراری، پورت Type-C قفل درب بیرونی می تواند به عنوان منبع تغذیه اضطراری عمل کند و به قفل درب اجازه می دهد حتی بدون انرژی باتری باز گردد.

منبع: فرارو

به "رونمایی شیائومی از جدیدترین قفل هوشمند درب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی شیائومی از جدیدترین قفل هوشمند درب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید