ساخت نخستین کورت استاندارد اسکواش استان همدان

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، فاطمه سادات شبیری در تبادل نظر با خبرنگاران همدان بابیان اینکه برای ساخت کورت تخصصی اسکواش همدان 9 ماه پیگیری انجام شد، گفت: این کورت با مشارکت بخش خصوصی و همکاری و حمایت شهرداری همدان در مجموعه ورزشی شهدای شهرداری در حال احداث است.

ساخت نخستین کورت استاندارد اسکواش استان همدان

وی اضافه کرد: هیئت اسکواش استان با ترغیب بخش خصوصی به سرمایه گذاری در این پروژه و تعامل با معاونت گردشگری شهرداری همدان، علی رغم همه موانع پیش رو درروند مراحل اداری، ساخت آن با سرعت در حال اجراست و پیش بینی می گردد هم زمان با دهه فجر به بهره برداری برسد.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با اشاره به اینکه پیش ازاین ورزشکاران رشته اسکواش از دیواره مینی اسکواش برای تمرین استفاده می کردند، گفت: نبود کورت استاندارد اسکواش در همدان مانع پیشرفت روزافزون ورزشکاران استان نشده و باهمت و کوشش مربیان زحمتکش اسکواش، هیئت استان در دو سال اخیر با حداقل امکانات در مسابقات متعدد کشوری توانست مقام آوری کند و در رده ای بالاتر از استان هایی که قدمت و امکانات لازم در این رشته رادارند بایستد.

شبیری اعلام کرد: ساخت این سالن خدمتی ماندگار به علاقه مندان به این رشته است و بسیاری از مسائل و محدودیت های پیش روی تیم اسکواش استان حل خواهد شد.

وی بابیان اینکه رشته اسکواش به دلیل ویژگی های اختصاصی و منحصربه فرد در بیشتر کشورها در حال پیشرفت است، گفت: این رشته از ارزان ترین رشته های ورزشی است و نیازمند زیرساخت گران قیمتی نیست.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان اعلام کرد: بخش دولتی و خصوصی در کشورهای پیشرفته به توسعه اماکن اسکواش گرایش پیداکرده اند.

شبیری بابیان اینکه با تکمیل این پروژه به طورقطع سرعت پیشرفت ورزش اسکواش در همدان چندین برابر خواهد شد، اعلام کرد: این سالن در زمینی به مساحت 95 مترمربع و در ضلع شرقی مجموعه ورزشی شهدای شهرداری همدان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ساخت نخستین کورت استاندارد اسکواش استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت نخستین کورت استاندارد اسکواش استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید