سخنگوی دولت: برطرف موانع فراوری را با همکاری مجلس دنبال می کنیم

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، ربیعی گفت: برطرف موانع قانونی و حقوقی فراوری و اشتغال و بهبود فضای کسب وکار را با همکاری مجلس شورای اسلامی و به صورت صمیمانه و جدی دنبال می کنیم.

سخنگوی دولت: برطرف موانع فراوری را با همکاری مجلس دنبال می کنیم

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ ساعت زنانه علی ربیعی درباره نحوه همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موضوعاتی که باید به صورت صمیمانه و جدی با مجلس شورای اسلامی همکاری مشترک داشته باشیم برطرف موانع قانونی و حقوقی فراوری و افزایش امنیت سرمایه گذاری است.

سخنگوی دولت با تاکید بر ضرورت همکاری مشترک و تعامل دولت و مجلس در بهبود فضای کار در سال جهش فراوری و در شرایط تحریم اضافه نمود: در شرایط تداوم تحریم ها و عبور جهش وار از فشار مالی ناشی از کرونا، برای بودجه سالیانه و همچنین قوانین خاص، احتیاج داریم که بعضی تصمیمات را به صورت مشترک با مجلس بگیریم.

وی ادامه داد: همان طور که برای ایجاد تغییرات در بودجه سال 99 و پوشش کسری بودجه احتیاجمند همکاری با مجلس دهم بودیم، برای این گونه کار ها احتیاجمند همراهی مجلس آینده نیز هستیم تا بتوانیم با یک بودجه متعادل، تملک دارایی های دولت و طرح های عمرانی را نیز پی گیری کنیم.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری به اقدامات هماهنگ همه ارکان کشور در مقابله با کرونا نیز اشاره نمود و گفت: برنامه ریزی برای افزایش اشتغال و جهش فراوری یکی از کار هایی مهمی است که دولت باید به گونه ای انجام دهد که کشور در پسا کرونا و دراز مدت در این حوزه آسیب زیادی نخورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سخنگوی دولت: برطرف موانع فراوری را با همکاری مجلس دنبال می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی دولت: برطرف موانع فراوری را با همکاری مجلس دنبال می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید