صحبت های عجیب یک نماینده؛ دلار های خانگی جمع و به جای آن ریال پرداخت گردد!

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، یک نماینده مجلس در صحبت های عجیب از دولت خواست ارز در دست مردم را جمع و به جای آن به مردم پول ایرانی بدهد.

صحبت های عجیب یک نماینده؛ دلار های خانگی جمع و به جای آن ریال پرداخت گردد!

به گزارش بهترین ها، این نماینده مجلس در اظهاراتی که واکنش بسیاری در پی داشته می گوید: باید دلار های مردم را جمع آوری کنیم و به جای آن ریال بدهیم!

حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجل می گوید: دولت باید اعتماد مردم را جلب کند و دلار های خانگی را جمع آوری کند و به جای دلار به آن ها ریال بدهد. متاسفانه دولت نتوانسته است اعتماد مردم را جلب کند.

مردم می توانند هر وقت که به دلار شان نیاز داشتند آن را از دولت پس بگیرند برای طلا هم م یتوانیم این امر را پیاده سازی کنیم. موضعی که با نگرانی ها و نقدها زیادی روبرو شده است.

قبل تر مسئولین بار ها اعلام نموده اند که حدود 20 میلیارد دلار ارز دست مردم ایران و در بالش هایشان است.

به گفته منتقدان این اظهارات، به فرض درست بودن ادعا های رسمی، سهم هر ایرانی، حدود 235 دلار می گردد و با دلار 51 هزار تومان هر شهروند بطور میانگین حدود 11 میلیون تومان پس انداز دارد! پولی که مردم برای حفظ ارزش سرمایه شان و از ترس تورم و کاهش مداوم ارزش ریال تبدیل به ارز خارجی نموده اند. یکی از کاربران نوشته: یعنی می خواهید مردم کلا پس انداز هم نداشته باشند؟ شما ارزش پول را از بین می برید و حتی به مردم اجازه نمی دهید اندک اندوخته شان را محافظت نمایند؟

منبع: فرارو

به "صحبت های عجیب یک نماینده؛ دلار های خانگی جمع و به جای آن ریال پرداخت گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های عجیب یک نماینده؛ دلار های خانگی جمع و به جای آن ریال پرداخت گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید