فرصت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی 17 مهرماه انتها می یابد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های کاردانی و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهرماه سال 1400 دانشگاه جامع علمی کاربردی 17 مهر ماه پایان می یابد.

فرصت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی 17 مهرماه انتها می یابد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ ساعت زنانه، ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های کاردانی و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهرماه سال 1400 دانشگاه جامع علمی کاربردی از 12 مهر ماه شروع شده است و تا روز شنبه 17 مهر 1400 ادامه دارد. همچنین شروع کلاس ها از 17 مهر ماه خواهد بود.

در خصوص ثبت نام اتباع خارجی این نکته باید مورد توجه واقع شود که اگر هنگام ثبت نام اولیه گزینه اتباع غیرایرانی علامت زده نشده باشد، پذیرش داوطلبان لغو می شود. پذیرش اتباع خارجی به شرط داشتن مدرک دیپلم از مدارس جمهوری اسلامی ایران و هم مدارس بین المللی در داخل ایران است.

دانشجویان غیرایرانی لازم است همزمان با ثبت اطلاعات در سامانه جامع آموزشی، هم آوا نسبت به ثبت نام و احراز هویت خود در سامانه www.saorg.ir برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام کنند.

دانشجویان غیر ایرانی لازم است قبل از انتها نیمسال تحصیلی دوم، ویزا اقامت تحصیلی دریافت کنند. سپس نسبت به اصلاح کد ملی و شماره شناسنامه پذیرفته شده براساس رویداد تحصیلی مکاتبات لازم برای اقدامات بعدی با واحد استانی صورت پذیرد.

همچنین شرط معدل برای اتباع خارجی شرکت کننده در پذیرش ها حذف شده و در خصوص ثبت نام آن ها همانند داوطلبان ایرانی (معدل بالای 10) اقدام می شود.

با توجه به اینکه پذیرفته شدگان اتباع خارجی فاقد کد ملی و شماره شناسنامه هستند لازم است برای ورود به سامانه آموزشی و ثبت نام آن ها از کد جایگزین ایجاد شده در سامانه استفاده شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرصت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی 17 مهرماه انتها می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی 17 مهرماه انتها می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید