ماندگاری آرایش خود را افزایش دهید

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، ممکن است پس از یک روز نگران از بین رفتن آرایش خود به مرور زمان باشید. اگر می خواهید ماندگاری آرایش خود را افزایش دهید، همراه ما باشید.

ماندگاری آرایش خود را افزایش دهید

افزایش ماندگاری آرایش برای بسیاری از خانم ها مهم است. مهم نیست معیار شما برای ماندگاری آرایشتان چه چیزی باشد، اگر به درستی پوست خود را برای آرایش آماده نکنید محصولات آرایشی روی پوست شما نمی نشینند. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

افزایش ماندگاری آرایش

اگر برای شما هم رخ داده است که آرایش صورتتان خیلی زود و قبل از رسیدن به جشن پاک شده است پس باید رازهای ماندگاری آرایش را بدانید.

یک پرایمر برای نوع پوست خود بزنید

پرایمرهای آرایشی به جلوگیری از نفوذ روغن پوست به آرایش و خراب شدن آن یاری می نماید. پرایمرها انواع مختلفی دارند و شما می توانید برای پوست های چرب، پوست های خشک یا ترکیبی از هر دو، پرایمرها را بیابید. قبل از آرایش کردن، از مقداری پرایمر به میزان نخود روی تمام صورت خود بهره ببرید.

فونداسیون و کانسیلر مایع خود را بمالید

برای رنگ پوستتان مانند حالت عادی زیرسازی کنید و سپس کانسیلر را در بالای آن در هر ناحیه مشکل دار بمالید.

ریمل ضد آب

ریمل ضد آب خریداری کنید تا ماندگاری بیشتری روی مژه هایتان داشته باشند، ریمل های ضد آب به این آسانی از روی مژه ها پاک نمی شوند و می توانند از صبح تا شب روی مژه هایتان بمانند.

استفاده از رژلب مات

رژلب های براق و برق لب ماندگاری بسیار کوتاهی دارند بهتر است از رژلب های مات بهره ببرید، به این صورت که ابتدا از خط لب مات بهره ببرید و سپس رژلب مات. اصولاً آرایش مات ماندگارتر است.

استفاده از اسپری فیکس

یک اسپری فیکس برای نوع پوست خود خریداری کنید. اسپری های فیکس نماینده مختلف برای انواع پوست به خوبی کار می نمایند. تحقیق کنید که چه نوع پوستی دارید و یک اسپری تنظیم نماینده خریداری کنید که مخصوص نوع پوست شما است.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید با این ماسک غبغب خود را از بین ببرید را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "ماندگاری آرایش خود را افزایش دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماندگاری آرایش خود را افزایش دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید