مدیر یوبی سافت از احتمال فروش این شرکت می گوید

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، در حال حاضر، سهامداران هر کمپانی بزرگ در صنعت بازی های ویدیویی در پی امکان بدست آوردن سود بیشتر از طریق ان اف تی ها و خرید شرکت های دیگر هستند. یوبی سافت دیدگاه مثبت خود را در مورد ان اف تی ها در گذشته اعلام کرده است، بنابراین مورد دوم جای بحث دارد. حال در گزارش مالی اخیر این کمپانی، ایو گیلموت، مدیرعامل یوبی سافت، بیان کرده که این کمپانی توانایی مستقل ماندن را دارد، اما اگر پیشنهاد خوبی از راه برسد، ممکن است درباره آن فکر کند.

مدیر یوبی سافت از احتمال فروش این شرکت می گوید

گیلموت در این باره گفت:

یوبی سافت قبلا تلاش های کمپانی ویوندی (Vivendi)، مالکان سابق اکتیویژن بلیزارد را برای تصاحب خود متوقف کرده است. ویوندی چندین سال را صرف خرید سهام یوبی سافت جهت تصاحب آن کرد که یوبی سافت با بازخرید سهام خود مقاومت کرد. هرچند ویوندی پیروز شد 27 درصد از سهام این شرکت را بدست آورد و به طور خطرناکی نزدیک به آستانه 30 درصد بود که قصد داشت پیشنهاد خرید بدهد، اما در نهایت عقب نشینی کرد و تا سال 2019 همه سهام خود را فروخت.

گروهی از کارمندان یوبی سافت هنوز در حال برگذاری کمپین های مختلف برعلیه این شرکت هستند. در واقع در تابستان 2020، ادعاها و افشاگری های بسیار زیادی در مورد آزار و اذیت و تبعیض گسترده در این شرکت منتشر شد. بیش از 1000 کارمند فعلی و سابق یوبی سافت نامه ای سرگشاده را امضا کردند و خواستار اصلاحات در این کمپانی شدند. با گذشت زمان زیادی از این اتفاق، گروهی که با نام A Better Ubisoft شناخته می شوند، هنوز از عدم همکاری یوبی سافت جهت بهبود شرایط این کمپانی می گویند. مسائل عمومی اکتیویژن بلیزارد در سال گذشته عامل مهمی برای این سوال بود که چرا این شرکت در پی خریده شدن از طریق یک کمپانی دیگر بود و البته روی قیمت آن نیز تأثیر داشت. یوبی سافت نیز در این زمینه شرایط کاملا متفاوتی ندارد و ممکن است فروخته شود.

منبع: RockPaperShotgun

منبع: دیجیکالا مگ

به "مدیر یوبی سافت از احتمال فروش این شرکت می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر یوبی سافت از احتمال فروش این شرکت می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید