مزایای استفاده از خدمات نمایندگی اشنایدر چیست؟

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، بدون شک، شرکت اشنایدر الکتریک از مطرح ترین کمپانی های تولیدکننده تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی در دنیا به شمار می رود. این شرکت نوآور در ایران نیز دارای نمایندگی است. در ادامه به آشنایی با خدمات نمایندگی اشنایدر الکتریک و مزایای خرید از آن آشنا می شوید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی اشنایدر چیست؟

درباره شرکت اشنایدر الکتریک

شرکت فرانسوی اشنایدر الکتریک (Schneider Electric) در سال 1836 به وسیله دو برادر به نام های جوزف اوژن اشنایدر و آدولف اشنایدر تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر روی ملمزون فرانسه واقع شده است. این برند از سال 1981 تا به امروز در زمینه مهندسی برق و فراوری تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی فعالیت داشته و هنوز نیز جایگاه بالای خود را در این صنعت دارد. امروزه کنندگی اشنایدر در بیش از 100 کشور از جمله فعال بوده و حدود 135 هزار نفر کارمند را پوشش داده است.

معرفی محصولات اشنایدر الکتریک

اشنایدر الکتریک فراوریکننده انواع محصولات مرتبط با مهندسی برق و فراوری تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی است. از بین این محصولات مختلف آن می توان به پاورمتر، رله، رله ضربه ای، کلید اتوماتیک، کلید اتوماتیک فیکس، کلید حرارتی، کلید مینیاتوری، کلید محافظ، بی متال، کلید هوایی اینورتر، کنتاکتور، چراغ سیگنال، سافت استارتر، پی ال سی، خازن، سنسور، پوش باتون، منبع تغذیه، کنترل فاز، جوی استیک، تایمر، لیمیت سوئیچ و … اشاره نمود.

کنندگی اشنایدر در ایران

کنندگی اشنایدر در ایران سالهاست که در زمینه تامین و عرضه مستقیم انواع محصولات این کمپانی به مشتریان خود فعالیت دارد. امروزه با وجود تحریم های بین المللی توانسته سبد کالای محصولات این برند را تامین نموده و به طور مستقیم با بالاترین کیفیت و برترین قیمت به همراه گارانتی دست مصرف کننده برساند.

مزایای استفاده از خدمات کنندگی اشنایدر

همانطور که گفته شد از جمله مزایای استفاده از خدمات کنندگی اشنایدر عرضه مستقیم محصولات این شرکت به مشتری و حذف واسطه هاست. این ویژگی موجب گشته محصولات مورد نظر با کیفیت و قیمت مناسب به مصرف کننده ارائه شود.

کنندگی اشنایدر بازارهای مختلف را برای تامین برق، کنترل فرآیند و مدیریت ابزار زیرساخت های فراوری و شبکه های مخابراتی و حمل و نقل پوشش می دهد و فروش محصولات این شرکت در ایران بر عهده این کنندگی است. از جمله مزایای استفاده از خدمات کنندگی اشنایدر می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

کاهش هزینه ها

کنندگی اشنایدر با عرضه مستقیم محصولات اشنایدر توانسته در کاهش هزینه خرید از خارج از کشور و حذف واسطه ها گام بزرگی بردارد. همه محصولات این برند خوش نام در کنندگی آن نیز وجود دارد و کاربران با مراجعه به وبسایت کنندگی می توانند کالای خود را سفارش دهند.

ارائه راهکار های فنی نوآورانه

کنندگی اشنایدر با ارائه راهکار های فنی نوآورانه نیازهای مشتری را رفع می نماید. بدین ترتیب، کاربران به وسیله تبادل دائمی اطلاعات و بازدید از سایت، شناخت بهتری نسبت به محصولات تازه این شرکت پیدا می کنند.

تسهیل نیازهای مشتری

کنندگی اشنایدر با تبادل اطلاعات و ایجاد یک رابطه واقعی با مشتریان خود اعتماد، انطباق پیشنهاد با اهداف و نیازهای حساب های کلیدی را تسهیل نموده است. پیمانکاران، یکپارچه سازان سیستم، سازندگان ماشین آلات یا سازندگان پنل به طور مستقیم می توانند لوازم خود را به طور عمده از کنندگی دریافت کنند.

امکان مقایسه محصولات

امکان مقایسه محصولات در کنندگی اشنایدر وجود دارد و کاربران با مراجعه به این کنندگی می توانند از بین محصولات متنوع این شرکت، کالای خود را با اطمینان انتخاب کنند. این ویژگی در زمان انتخاب به وسیله کاربران صرفه جویی می نماید.

خرید اینترنتی

کاربران با مراجعه به وبسایت کنندگی اشنایدر می توانند محصولات خود را به راحتی انتخاب کنند. این موضوع خرید کالا را برای مشتریان آسان نموده است. خریداران پس از ثبت محصول می توانند آن را درب منزل تحویل بگیرند.

در نتیجه

کنندگی اشنایدر به عنوان کننده شرکت مطرح فرانسوی اشنایدر الکتریک در ایران با حذف واسطه ها محصولات این برند را به طور مستقیم به دست خریدار می رساند. این خصوصیت موجب گشته انواع محصولات مرتبط با مهندسی برق و فراوری تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی با کیفیت و قیمت مناسب به مصرف کننده ارائه شود.

منبع: اتاق

به "مزایای استفاده از خدمات نمایندگی اشنایدر چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای استفاده از خدمات نمایندگی اشنایدر چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید