مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر در راستا انتظار تمدید شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، خبرنگاران/اصفهان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره شعر در راستا انتظار تا 20 فروردین 99 تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر در راستا انتظار تمدید شد

میثم نمکی در گفت و گو با وبلاگ ساعت زنانه، اظهار کرد: علاقه مندان به شرکت در نخستین جشنواره شعر در راستا انتظار می توانند آثار خود را تا 20 فروردین به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند. همچنین زمان برگزاری آیین پایانی جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: نخستین جشنواره شعر در راستا انتظار با هدف ترویج فرهنگ مهدودیت و معرفی آن به نسل جوان در قالب شعر کلاسیک و با موضوع مهدویت و انتظار به همت گروه فرهنگی مذهبی لبیک و انجمن شعر مذهبی و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزار می گردد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، گفت: شاعران آئینی با الهام دریافت از دو موضوع مهدویت و انتظار می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی کاشان، بلوار شهیدان خاندایی و فرهنگ سرای مهر ارسال نمایند.

نمکی اضافه کرد: فرهنگ مهدویت، عنصر حرکت آفرین، امیدآفرین، تزریق روح کوشش و نشاط در جامعه است که دریچه ای رو به آینده ای روشن دارد، پس باید این فرهنگ در جامعه به ویژه در نسل جوان و نوجوان تبیین و ترویج گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر در راستا انتظار تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر در راستا انتظار تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید