واتس آپ برای کاربران ios به روزرسانی شد ، افزوده شدن قفل بیومتریک برای فیس آیدی و تاچ آی دی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، واتس اپ برای کاربران ios یک به روزرسانی ارائه کرد که می توانند به وسیله آن سیستم امنیتی خود را یک لایه مقاوم تر نمایند.

واتس آپ برای کاربران ios به روزرسانی شد ، افزوده شدن قفل بیومتریک برای فیس آیدی و تاچ آی دی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کاربران واتس اپ می توانند به وسیله این به روزرسانی، به آخرین نسخه از برنامه پیامرسان واتس اپ در iOS دست پیدا نموده و با مراجعه به بخش تنظیمات در پایین منوی Privacy یک سیستم پشتیبانی از تکنولوژی های تأیید هویت بیومتریک اپل را فراهم نمایند.

تحت تنظیم نو Lock Screen، کاربران واتس اپ در iOS می توانند به منوی دیگری ضربه بزنند تا یک لایه امنیتی اضافی را با یاری سیستم بیومتریک صورت یا اثر انگشت برای باز کردن برنامه پیامرسانی اضافه نمایند.درواقع کاربران آیفون قابلیت احتیاج به شناسه چهره یا احتیاج به شناسه لمسی را بسته به سخت افزار گوشی خود دریافت می نمایند.

تغییر در نسخه 2.19.20 از برنامه واتساپ iOS،شامل موارد زیر است:

  • اکنون می توانید از شناسه فیس آی دی یا فیس تاچ، رای باز کردن واتس اپ بهره ببرید. روی تنظیمات> حساب> حریم خصوصی ضربه بزنید و صفحه قفل را فعال کنید.

تا پیش از این در حالی که واتس اپ از پروتکل معتبر سیگنال برای محافظت از کانال های کاربران به وسیله رمزنگاری کامل استفاده استفاده می کرد، برترین رمزگذاری در دنیا نمی توانست هیچ گونه حفاظتی را در صورت دستیابی به دستگاه قفل شده شما به دست آورد، زیرا برنامه را باز نموده و همه چیز را در متنهای ساده می خواند.

بنابراین فقدان گزینه قفل بومی در واتس اپ نقص امنیتی بزرگی بود که اکنون اصلاح شده است. هرچند این تنظیم به طور پیش فرض فعال نیست(در منوها مخفی شده است)اما فعال کردنش می تواند بسیار مهم باشد.

منبع: انتخاب

به "واتس آپ برای کاربران ios به روزرسانی شد ، افزوده شدن قفل بیومتریک برای فیس آیدی و تاچ آی دی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتس آپ برای کاربران ios به روزرسانی شد ، افزوده شدن قفل بیومتریک برای فیس آیدی و تاچ آی دی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید