پتانسیلهای موجود در شوط احصا گردد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، خبرنگاران/آذربایجان غربی فرماندار شوط گفت: باید از ظرفیت های موجود در شهرستان در راستای اشتغالزایی بهره برد.

پتانسیلهای موجود در شوط احصا گردد

حسن عبدالهی اصل امروز 22 شهریور ماه در جلسه کارگروه اشتغال که در محل فرمانداری شهرستان ترتیب یافت، اظهار کرد: یکی از معضلات امروز بیکاری است که خود زمینه ساز بروز آسیب های جدی در حوزه فردی و اجتماعی است و ضروری است به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان در زمینه اشتغال واقف باشیم.

فرماندار شوط در این جلسه با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بنیاد برکت به متقاضیان در شهرها و روستاها، از زحمات وخدمات بنیاد برکت تشکر و قدردانی کرد و گفت: در 6 ماهه نخست امسال سعی برآن است که مبلغ یک میلیارد ریال از تسهیلات بنیاد برکت در شهرستان شوط جذب گردد.

وی در مورد ارائه تسهیلات کرونایی با توجه به شیونامه اعلام شده به دستگاه های اجرایی اظهار کرد: مسئولین دستگاه های اجرایی با توجه به شرایط موجود و استعلام افراد ثبت نام شده در سامانه کارا را شناسایی و برای دریافت تسهیلات به بانک های مربوطه اقدام نمایند.

عبدالهی اصل با بیان اینکه اشتغال پایدار با جذب سرمایه گذار و برطرف موانع فراوری از اهداف بلند مدت کارگروه اشتغال است ، اضافه نمود: همکاری و تعامل ادارات با سرمایه گذاران را مهم است و مدیران موظف هستند با کارِ دقیق و کارشناسی شده، در راستای فراوری و ایجاد اشتغال، نهایت همکاری را با سرمایه گذاران داشته و جهت را برای سرمایه گذاری آسان نمایند.

رئیس کارگروه اشتغال شوط همچنین گفت: پیرامون طرحهای آبزیان مورد حمایت بنیاد برکت و طرح یک روستا- یک محصول صندوق کارآفرینی امید، این طرحها فرصتی بسیار مناسب برای ایجاد اشتغال در شهرستان است که می توانند با هماهنگی و اقدامات دستگاههای اجرایی مربوطه، خروجی قابل توجهی را برای شهرستان به ارمغان آورند.

فرماندار شوط اضافه نمود: وظیفه دستگاههای اجرایی به عنوان نمایندگان دولت، حمایت از سرمایه گذاران با تسهیل قانون و مقررات بانکی، کاهش بروکراسی اداری، برطرف موانع قانونی و تسهیل در صدور مجوزها است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پتانسیلهای موجود در شوط احصا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پتانسیلهای موجود در شوط احصا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید