پروژه های پژوهشی باید به ارتقای ارزش افزوده منجر شوند

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل شرکت ملی منطقه ها نفتخیز جنوب بر توجه به زنجیره ارزش و کسب ارزش افزوده علمی در انجام پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی تاکید نمود.

پروژه های پژوهشی باید به ارتقای ارزش افزوده منجر شوند

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ساعت زنانه از اهواز، مهندس علیرضا دانشی در نشست تجلیل از پژوهشگران برتر منطقه ها نفتخیز جنوب با اشاره به اهمیت حوزه پژوهش و فناوری گفت: کشور ما در شرایط حساسی واقع شده است و پرداختن به حوزه پژوهش و تقویت آن، بسیار حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: حرکت به سمت رویکرد مطالعه محور، خلق و بهره گیری از دانش و توجه به اصل نوآوری، باید در اولویت برنامه های ما باشد که قطعاً لازمه آن، توجه به نیروی انسانی و احصاء ایده ها و فکرها است.

مهندس دانشی ادامه داد: زمانی می توان از موفقیت در عرصه پژوهش و فناوری صحبت کرد که نگاه ما چه در حوزه پایین دست و چه بالادست، به سمت زنجیره ارزش باشد و این بدان معناست که با مدنظر قراردادن اقتصاد پروژه ها، به تقویت ارزش اضافه کرده برسیم.

احیای جایگاه تراز اول منطقه ها نفتخیز، هدف پژوهش ها باشد

وی تاکید نمود: ارتقاء جایگاه شرکت ملی منطقه ها نفتخیز جنوب به عنوان شرکت تراز اول منطقه باید در هدف گذاری پروژه های پژوهشی دیده گردد.

مدیرعامل شرکت ملی منطقه ها نفتخیز جنوب در خاتمه ضمن قدردانی از زحمات پژوهشگران بیان داشت: از پژوهشگرانی که به چاپ کتابهای بامحتوای فاخر و علمی اقدام نمایند، تمام قد حمایت خواهیم کرد چرا که معتقدیم هرگونه هزینه در این حوزه به نوعی سرمایه گذاری محسوب می گردد.

در این نشست حسین یاقوت نژاد سرپرست پژوهش و فناوری شرکت ملی منطقه ها نفتخیز جنوب ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای حوزه پژوهش، مهمترین چالش های درون سازمانی و برون سازمانی اداره پژوهش و فناوری را بیان نمود.

در خاتمه این نشست با اهدای لوح از آقایان محمد نیسی پور، مهدی سالاری و علی قنواتی نسب که به عنوان پژوهشگران برتر منطقه ها نفتخیز جنوب انتخاب شده بودند قدردانی به عمل آمد.

خاتمه پیغام./

منبع: خبرگزاری آریا

به "پروژه های پژوهشی باید به ارتقای ارزش افزوده منجر شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های پژوهشی باید به ارتقای ارزش افزوده منجر شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید