پیوس: انتظارات از پرسپولیس نباید در آسیا بالا برود، بعضی تیم ها به دنبال بهانه هستند

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید انتظارات از پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بالا برود، چون تیم های ایرانی از لحاظ امکانات و پول سطح خیلی کمتری نسبت به تیم های آسیایی دارند.

پیوس: انتظارات از پرسپولیس نباید در آسیا بالا برود، بعضی تیم ها به دنبال بهانه هستند

فرشاد پیوس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت زنانه، درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس که در آستانه چهارمین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر است، گفت: پرسپولیس تیم خوب و یک دستی است که بازیکنان این تیم چند سالی است با هم بازی می نمایند. پرسپولیس ساختار دفاع و حمله اش خیلی خوب و منظم کار می نماید و همچنین این تیم دارای نیمکت خیلی خوبی است.

وی با بیان اینکه پرسپولیس می تواند از وجود بازیکنان جوانی مثل عبدی و روستایی در آینده بیشتر استفاده ببرد ادامه داد: این بازیکنان تا الان هم خیلی خوب کار نموده اند. این موضوع نشان می دهد اگر باشگاه به بحث جوانان و تیم های پایه اهمیت بدهد می تواند مثل باشگاه های خارجی از بازیکنان تربیت شده خودش استفاده کند و دیگر به دنبال بازیکن بی کیفیت خارجی نرود.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس راجع به کسب چهارمین قهرمانی این تیم مطرح نمود: قبلا هم گفته بودم که پرسپولیس از چند هفته مانده به سرانجام مسابقات قهرمان خواهد شد. پرسپولیس در دفاع و حمله خیلی خوب کار می نماید و همه ابزار ها را برای قهرمانی دارد، مخصوصا طرفداران که بزرگترین سرمایه باشگاه پرسپولیس به حساب می آیند.

پیوس در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس می تواند در لیگ قهرمانان آسیا هم مانند لیگ برتر پیروز باشد، اظهار داشت: در آسیا شرایط فرق می نماید و در آنجا باید خیلی با حوصله بازی کرد، چون در آسیا، تفکرها فرق می نماید و آنها حرفه ای هستند و حرفه ای امکانات دارند. در آسیا یک تیم باید بتواند از کمترین موقعیت بیشترین استفاده را ببرد. لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر خیلی فرق می نماید و پرسپولیس باید در بازی ها خیلی جسورانه بازی نمایند. البته نباید انتظارات از پرسپولیس بالا برود، چون تیم های ایرانی از لحاظ امکانات و پول سطح خیلی کمتری نسبت به تیم های آسیایی دارند.

پیوس با اشاره به اینکه عده ای معتقدند پرسپولیس از سوی وزارت ورزش حمایت ویژه ای برای به قهرمانی می گردد، مطرح نمود: پرسپولیس یک تیم مردمی است اما تیم های دیگر وقتی نتیجه نمی گیرند این صحبت ها را به میان می آوردند. مربیان یا بعضی مدیران با عدم نتیجه گیری تیم شان بهانه های این چنینی می آوردند و یا داور را متهم می نمایند.

وی درباره عملکرد یحیی گل محمدی در پرسپولیس اضافه نمود: یحیی مربی باتجربه ای است که در پرسپولیس هم شرایط خیلی خوبی داشته و پیروز شده است. او دانش بالایی دارد و به دلیل اینکه خودش سال ها در پرسپولیس بازی نموده می تواند به خوبی تیم را مدیریت کند.

مهاجم پیشین پرسپولیس همچنین در خصوص احتمال انتقال کریم باقری به تیم ملی یادآور شد: من فکر می کنم کریم سال جاری هم باید بماند و به تیم یاری کند. او چند سال مربی تیم بوده و می تواند مشاور خیلی خوبی باشد. او سرما و گرمای تیم را چشیده و تداوم حضورش مهم است.

سرمربی چوکای تالش درباره شرایط این تیم نیز گفت: چوکا بعد از 20 سال می خواهد صعود کند. الان در لیگ دسته دوم، 4 بازی مانده که اگر در این بازی ها 7 امتیاز بگیریم قهرمان می شویم و به لیگ دسته اول صعود می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیوس: انتظارات از پرسپولیس نباید در آسیا بالا برود، بعضی تیم ها به دنبال بهانه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوس: انتظارات از پرسپولیس نباید در آسیا بالا برود، بعضی تیم ها به دنبال بهانه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید