اقدام عجیب رئیس باشگاه لاتزیو؛ اجبار بازیکنان برای تمرین در بحبوحه شیوع کرونا!، پزشک باشگاه تهدید به استعفا کرد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، در روزهایی که ایتالیا با بحران شیوع کرونا در این کشور دست و پنجه نرم می نماید و در قرنطینه کامل به سر می برد، رئیس باشگاه لاتزیو تصمیمات عجیبی اتخاذ نموده است.

اقدام عجیب رئیس باشگاه لاتزیو؛ اجبار بازیکنان برای تمرین در بحبوحه شیوع کرونا!، پزشک باشگاه تهدید به استعفا کرد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، در حالی که تمامی باشگاه های فوتبال ایتالیا در تمامی رده ها به دلیل تعلیق سه هفته ای کالچو دست از فعالیت کشیده اند تا ریسک ابتلای بازیکنان و کارکنان خود به ویروس کرونا را کاهش دهند، کلودیو لوتیتو رئیس باشگاه لاتزیو که مالک باشگاه دسته دوم سالرنیتانا نیز هست، هنوز بازیکنان این دو تیم را مجبور به شرکت در تمرینات می نماید.

کرونا در ایتالیا بیش از یک هزار و 800 نفر کشته بر جا گذاشته و از دو هفته پیش دولت دستور قرنطینه کامل تمامی شهرها و منع آمد و شد در آنها را صادر نموده و بعضاً جریمه های سنگینی هم برای آن دسته از افرادی که به دلایل غیرموجه اقدام به ترک منازل خود نمایند، در نظر گرفته است. با این حال رئیس باشگاه لاتزیو بدون توجه به دستورالعمل های ارائه شده از سوی دولت و نادیده دریافت سلامت بازیکنان، آنها را وادار به شرکت در تمرینات می نماید. همین موضوع سبب شده که فشارهای زیادی از سوی نهاد های مختلف به لوتیتو وارد گردد و از او به خاطر تصمیماتش نقدها فراوانی اجرا شده است. اتحادیه بازیکنان فوتبال ایتالیا یکی از این سازمان ها بوده که این هفته با انتشار بیانیه ای به لوتیتو هشدار داده در صورتی که همچنان به اجبار بازیکنان برای شرکت در تمرینات ادامه دهد یا حتی دمای بدن آنها را پیش از ورود به زمین تمرینی اندازه گیری کند، علیه وی اقداماتی جدی انجام خواهد داد.

با وجود آنکه تمامی مسابقات سری A و B فوتبال ایتالیا تا 15 فروردین تعلیق هستند و احتمال تمدید این تعلیق هم وجود دارد، بازیکنان تیم سالرنیتانا، صبح روز گذشته برخلاف دستورات مقامات دولتی در تمرینات شرکت کردند. در همین حال چندین گزارش در رسانه های ایتالیایی منتشر شده مبنی بر اینکه لوتیتو و آندره آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس در جلسه اضطراری اخیر سازمان لیگ ایتالیا با نمایندگان باشگاه ها که به وسیله ویدئو کنفرانس برگزار گردید، با یکدیگر مشاجره لفظی شدیدی داشته اند و دلیل آن هم اصرار لوتیتو بر ادامه تمرینات لاتزیو و مخالفت آنیلی با این موضوع بوده است. ظاهراً آنیلی که رئیس اتحادیه باشگاه های اروپایی (ECA) نیز هست، به لوتیتو گفته است: برای تو محقق شدن اهداف شخصی ات بیش از سلامت بازیکنانت اهمیت دارد.

لوتیتو به یک دلیل دیگر هم در مظان اتهام واقع شده است و آن اعتراف پزشک باشگاه لاتزیو درباره رویکرد خودخواستاره رئیس این باشگاه بوده است. اخیراً رؤسای کادرهای پزشکی تمامی باشگاه های سری A جلسه ای برگزار و در آن اعلام کردند که تا اطلاع ثانوی با بازیکنان همکاری نخواهند داشت چون نمی خواهند با بالا بردن احتمال ابتلای شان به کرونا سلامت آنها را به خطر بیندازند.

ایوو پولچینی، رئیس کادر پزشکی باشگاه لاتزیو روز شنبه به رادیو ایتالیا گفت: برخی از همکاران ما روز دوشنبه خودشان را مقابل خواست مالکان باشگاه که خواستار از سر گرفته شدن تمرینات هستند، خواهند دید. این واقعاً نگران نماینده است وقتی که پای حفاظت از سلامت همه اعضای تیم به میانمی آید. ما اعضای کادرهای پزشکی، باشگاه ها را تهدید نموده ایم که اگر تمرینات از سر گرفته شوند، همگی استعفا خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اقدام عجیب رئیس باشگاه لاتزیو؛ اجبار بازیکنان برای تمرین در بحبوحه شیوع کرونا!، پزشک باشگاه تهدید به استعفا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب رئیس باشگاه لاتزیو؛ اجبار بازیکنان برای تمرین در بحبوحه شیوع کرونا!، پزشک باشگاه تهدید به استعفا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید