تایید صحت مدارک تحصیلی وزیر صمت

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، با توجه به تاییدیه وزارت علوم درباره صحت مدارک تحصیلی وزیر صمت، حق شکایت از افرادی که اقدام به افترا درباره مدارک تحصیلی آقای علی آبادی نموده اند، محفوظ است.

تایید صحت مدارک تحصیلی وزیر صمت

وزارت صمت گفت: با توجه به تاییدیه وزارت علوم درباره صحت مدارک تحصیلی وزیر صمت، حق شکایت از افرادی که اقدام به افترا درباره مدارک تحصیلی آقای علی آبادی نموده اند، محفوظ است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شاتا طی هفته اخیر و قبل از برگزاری جلسه آنالیز صلاحیت عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت، بعضی فعالان سیاسی منتقد دولت در فضای مجازی ادعاهایی درباره مدارک تحصیلی علی آبادی مطرح کردند تا در افکار عمومی، شائبه جعلی بودن این مدارج تحصیلی وزیر پیشنهادی صمت را مطرح نمایند.

متاسفانه این موضوع کذب، در جلسه آنالیز رای اعتماد نیز از سوی بعضی نمایندگان مجلس تکرار شد. وزارت صمت گفت: طبق قاعده مجلس در آنالیز صلاحیت وزرای پیشنهادی، کمیسیون های تخصصی مربوطه مدارک تحصیلی وزرای پیشنهادی را از وزارت علوم استعلام و نتیجه آن را در جلسه علنی مجلس نیز قرائت می نمایند.

این در حالی است که طبق قاعده مجلس در آنالیز صلاحیت وزرای پیشنهادی، کمیسیون های تخصصی مربوطه مدارک تحصیلی وزرای پیشنهادی را از وزارت علوم استعلام و نتیجه آن را در جلسه علنی مجلس نیز قرائت می نمایند.

در مورد وزیر پیشنهادی صمت نیز روح الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس در جلسه علنی سه شنبه، 23 خردادماه مجلس شورای در اسلامی جریان آنالیز صلاحیت عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت، گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد برنامه های وزیر پیشنهادی را قرائت کرد که در بخش اول این گزارش آمده است: در راستای آنالیز صحت مدارک تحصیلی وزیر محترم پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در مقاطع دانشگاهی موضوع، طی نامه 17 خرداد 1402 از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استعلام شد که بر اساس مکاتبه در تاریخ 21 خرداد 1402 آن وزارتخانه مدارک تحصیلی مشارالیه در مقاطع تحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری که در سوابق وزیر پیشنهادی اشاره شده مورد تایید نهاده شد.

آنچه که کمیسیون صنایع مجلس به آن استناد نموده، نامه وزارت علوم است که در ادامه می آید.

لازم به یادآوری است با توجه به تاییدیه وزارت علوم درباره صحت مدارک تحصیلی وزیر صمت، حق شکایت از افرادی که اقدام به افترا درباره مدارک تحصیلی وزیر صمت نموده اند، محفوظ است.

انتظار می رود از این پس، عده ای از فضای باز سیاسی و رسانه ای که دولت سیزدهم ایجاد نموده با به طرح ادعاهای کذب علیه مدیران دولت، از این فضا سوءاستفاده ننمایند و همانطور که رئیس دستگاه قضا نیز بارها تذکر داده افراد نسبت به آنچه در فضای مجازی می گویند، مسئولند و باید جوابگو باشند.

منبع: عصر ایران

به "تایید صحت مدارک تحصیلی وزیر صمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید صحت مدارک تحصیلی وزیر صمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید