جانشین شیائومی 12S اولترا با شارژر 100 واتی از راه می رسد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، اینطور که به نظر می رسد، شیائومی میخواهد جانشین شیائومی 12S اولترا را با سنسور 1 اینچی و شارژری 100 واتی راهی بازار کند.

جانشین شیائومی 12S اولترا با شارژر 100 واتی از راه می رسد

شیائومی 12S اولترا اگرچه در حال حاضر یکی از فزونین پرچم داران اندرویدی از لحاظ قدرت سخت افزاری است، بلکه یکی از فزونین گوشی از لحاظ کیفیت دوربین هم به شمار می رود. شیائومی برای ساخت سنسور اصلی این گوشی با سونی وارد همکاری شده و نتیجه این همکاری هم نخستین سنسور 1 اینچی بوده که تا به امروز در یک گوشی مورد استفاده قرار گرفته است.

در حال حاضر شیائومی 12S اولترا فقط به خاطر دوربین اصلی قدرتمندش است که از سایر پرچم دارهای بازار متمایز می گردد. اما به نظر می رسد در آینده ای نزدیک، جانشین آن با همین سنسور و البته یک فزونی دیگر در بخش سرعت شارژر راهی بازار خواهد شد.

این روزها خبرهای متعددی را راجع به پرچم داران سری شیائومی 13 می شنویم. اینطور که به نظر می رسد، در فزونین حالت ممکن در ماه نوامبر یا در نهایت دسامبر، باید شاهد رونمایی از این گوشی ها باشیم. اما قدرتمندترین مدل از این سری یعنی شیائومی 13 اولترا شاید طبق روال گذشته به همراه مدل های استاندارد و پرو رونمایی نگردد. هرچند پیش تر خبری منتشر شده مبنی بر اینکه شیائومی شاید در نهایت تصمیم بگیرد 13 اولترا را به همراه پرچم دارهای مدل استاندارد و پرو راهی بازار کند. در این رابطه اطلاعات دقیقی در اختیار نداریم و باید منتظر انتشار خبرهای موثق تر بمانیم.

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده از افشاگر معروف چینی یعنی Digital Chat Station، ظاهرا شیائومی می خواهد محصول قدرتمند بعدی را که سنسور 1 اینچی خواهد داشت، با یک شارژر 100 واتی راهی بازار کند. در حال حاضر شیائومی 12S اولترا هرچه که در زمینه دوربین حرفه ای است، از لحاظ سرعت شارژ با یک شارژر 67 واتی، پرچم داری نسبتا معمولی به شمار میرود، بنابراین طبیعی است که در نسل بعد به این موضوع توجه ویژه ای گردد.

اگرچه در این خبر دقیقا به نام شیائومی 13 اولترا اشاره نشده اما با توجه به اینکه دائما با 12S اولترا مقایسه می گردد و از طرفی گفته می گردد از سنسور قدرتمند 1 اینچی در آن استفاده خواهد شد، به نظر می رسد منظور همین محصول باشد که قرار است با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 یا 8 پلاس نسل 2 راهی بازار گردد. البته پیش تر خبری منتشر شده مبنی بر اینکه شیائومی میخواهد 13 پرو را هم به شارژر 100 واتی و دوربین های 50 مگاپیکسلی مجهز کند. بنابراین شاید منظور Digital Chat Station در واقع همین محصول باشد.

در رابطه با شیائومی 13 اولترا اطلاعات خاصی در اختیار نداریم، اما به صورت کلی راجع به پرچم داران این سری خبرهای زیادی منتشر شده است که از جمله مهم ترین آن ها می توان به تجهیز این گوشی ها به چند دوربین 50 مگاپیکسلی و نمایشگر با کیفیت 2K اشاره نمود. تنها چیزی که از 13 اولترا می دانیم این است که این محصول قطعا راهی بازار جهانی خواهد شد چون این خبر را مدیرعامل خود شیائومی اعلام نموده است.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "جانشین شیائومی 12S اولترا با شارژر 100 واتی از راه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین شیائومی 12S اولترا با شارژر 100 واتی از راه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید