تور اروپا: شیائومی 12 لایت 5G به زودی روانه بازار های اروپایی و آسیایی خواهد شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، شیائومی مدتی قبل از سری نو گوشی های پرچم دار خود یعنی شیائومی 12 برای بازار های جهانی رونمایی کرد و قبل از آن نیز این گوشی های هوشمند در اواخر سال 2021 برای بازار چین معرفی شدند. این سری متشکل از سه گوشی شیائومی 12، 12 پرو و 12X است. اما طبق نوترین اطلاعات منتشر شده به نظر می رسد این شرکت چینی قصد دارد تا مدل دیگری را به این سری اضافه کند که شیائومی 12 لایت 5G نام دارد. این گوشی هوشمند اخیراً در پایگاه داده IMEI مشاهده شد. همچنین پیش از آن نیز رندر های منتسب به شیائومی 12 لایت 5G در فضای مجازی در اختیار کاربران قرار گرفت. اکنون اما نوترین گزارش های منتشر شده حاکی از آن هستند که این گوشی هوشمند به زودی برای فروش روانه بازارهایی اروپایی و آسیایی خواهد شد.

تور اروپا: شیائومی 12 لایت 5G به زودی روانه بازار های اروپایی و آسیایی خواهد شد

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا تماشا کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

بر اساس گزارش منتشر شده از Xiaomiui، شیائومی قصد دارد به زودی از گوشی هوشمند 12 لایت 5G رونمایی کند و آن را برای فروش در اختیار کاربران اروپایی و آسیایی این برند قرار دهد. به همین علت باید اشاره کنیم که تست های داخلی این گوشی هوشمند آغاز شده که این موضوع می تواند رونمایی قریب الوقوع این گوشی را تأیید کند.

برخی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند تازه شرکت شیائومی منتشر شده که بد نیست به آن ها اشاره داشته باشیم. گفته می شود که این گوشی هوشمند با یک نمایشگر منحنی که یک حفره کوچک برای قرار گرفتن دوربین سلفی روی آن تعبیه شده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. از آن جایی که این گوشی متعلق به سری شیائومی 12 است، بنابراین احتمالاً بسیاری از قابلیت های خود را از گوشی های هوشمند و قدرتمند این سری خواهد گرفت. با توجه به آنچه می دانیم، شیائومی 12 لایت قرار است نمایشگری 6/55 اینچی از نوع OLED داشته باشد و از رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 120 هرتزی بهره ببرد که بدین ترتیب از لحاظ مقدار اندکی از مدل استاندارد این سری یعنی شیائومی 12 بزرگ تر خواهد بود.

گفته می شود که شیائومی از پردازنده اسنپدراگون 778G پلاس به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند بهره خواهد برد. باید خاطر نشان کنیم که این تراشه از هشت هسته با ترتیب 1 + 3 + 4 که هسته اول از نوع Cortex-A78 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز، هسته دوم از همان نوع با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و هسته سوم از نوع Cortex-A55 با فرکانس 1.9 گیگاهرتز است برای پردازش امور گوشی استفاده می کند.

سیستم دوربین این گوشی هوشمند سه گانه خواهد بود که سنسور اصلی آن دوربین 64 مگاپیکسلی ISOCELL GW3 به همراه دو سنسور اولترا واید و ماکرو خواهند بود. همچنین باید خاطر نشان کنیم که سیستم دوربین این گوشی از فناوری تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) پشتیبانی خواهد کرد. سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض نصب شده و رابط کاربری MIUI 13 را اجرا خواهد کرد. تاریخ دقیق رونمایی از این محصول شرکت شیائومی هنوز مشخص نشده، اما گفته می شود که این گوشی هوشمند در ماه مارس به کاربران معرفی خواهد شد. بنابراین احتمالاً می توانیم شاهد رونمایی از شیائومی 12 لایت 5G در اواخر این ماه یا ماه آینده باشیم.

بد نیست یادآوری کنیم که قدرتمندترین نسخه این سری یعنی شیائومی 12 پرو از نمایشگر 6/73 اینچی مبتنی بر رزولوشن 3200 در 1440 امولد بهره می برد. این نمایشگر مبتنی بر فناوری LTPO است و به همین علت می تواند از رفرش ریت متغیر بین 1 تا 120 هرتز را ارائه کند. باتری شیائومی 12 پرو مبتنی بر ظرفیت 4600 میلی آمپر ساعتی است که از سرعت شارژ 120 وات پشتیبانی می کند. همچنین طرفداران شارژ بی سیم می توانند از سرعت 50 وات هم بهره ببرند. مانند مدل استاندارد، شیائومی برای این گوشی هم از چیپست پرچم دار اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده کرده است.

در این گوشی هوشمند قدرتمند ما شاهد استفاده از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی هستیم و در کنار آن دو دوربین 50 مگاپیکسلی اولترا واید و تله فوتو هم تعبیه شده و در نتیجه این گوشی در مجموع از 3 دوربین 50 مگاپیکسلی استفاده می کند. احتمالاً در روزهای آینده اخبار دقیق تری در مورد گوشی تازه سری پرچم دار شیائومی 12 در رسانه های خبری منتشر خواهد شد.

منبع: Gizbot

منبع: دیجیکالا مگ

به "تور اروپا: شیائومی 12 لایت 5G به زودی روانه بازار های اروپایی و آسیایی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: شیائومی 12 لایت 5G به زودی روانه بازار های اروپایی و آسیایی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید