کلیه کلاس های دانشگاه علم و صنعت تا سرانجام سال 98 به شیوه الکترونیکی برگزار خواهد شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، دانشگاه علم و صنعت بیان کرد کلاس های آموزشی دانشجویان تا خاتمه سال 98 به صورت الکترونیکی برگزار می گردد و احتیاج به حضور دانشجویان در دانشگاه نیست.

کلیه کلاس های دانشگاه علم و صنعت تا سرانجام سال 98 به شیوه الکترونیکی برگزار خواهد شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ ساعت زنانه، دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه ای بیان کرد: جلسه فوق العاده شورای دانشگاه امروز یکشنبه 4 اسفند ماه برگزار و در مورد نحوه برگزاری کلاس ­های درسی تا خاتمه سال 98 تصمیم گیری شد که مفاد آن به توضیح زیر است.

پیرو اطلاع رسانی­ های صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد احتمال شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام تدابیر پیشگیرانه و نیز درخواست­های گروه های مختلف دانشجوئی برای استفاده از امکانات غیر حضوری، به اطلاع می ­رساند بمنظور اطمینان از تداوم صحت و سلامت دانشجویان عزیز، از روز شنبه دهم اسفند ماه تا خاتمه سال 1398، تمامی کلاس­های درسی در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه، به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه LMS ارائه خواهد شد.

بدین ترتیب دانشجویان گرامی بدون احتیاج به حضور در دانشگاه و با اتصال به سامانه LMS از کلاس ­های آموزش الکترونیکی مربوطه استفاده خواهند کرد.

در این زمینه مرکز آموزش الکترونیکی ضمن ایجاد امکانات دسترسی و کاربری مربوطه برای تمامی دانشجویان، فایل راهنمای لازم را نیز در اختیار آن ها قرار خواهد داد.

ضمناً کلاس­ های آزمایشگاهی، کارگاهی و عملی تا انتهای سال 1398 برگزار نخواهد شد و درخصوص برگزاری کلاس های جبرانی آنها، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کلیه کلاس های دانشگاه علم و صنعت تا سرانجام سال 98 به شیوه الکترونیکی برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلیه کلاس های دانشگاه علم و صنعت تا سرانجام سال 98 به شیوه الکترونیکی برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید