اخبار مجلس

تصمیم نهایی دولت درباره افزایش حقوق در نیمه دوم سال

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام نموده است که دولت قصد افزایش حقوق کارمندان دولت در میانه سال را ندارد و به نظر می رسد دلیل این تصمیم عواملی از جمله جلوگیری از کسری بودجه باشد.

24 شهریور 1402

خبر خوش دولت برای مشمولان سربازی ، تغییر در معافیت ها و معافیت مشمولان مازاد

سخنگوی دولت با اشاره به اصلاح قانون وظیفه عمومی، گفت: توسعه مفهوم وظیفه عمومی به امور فرهنگی، فناوری و مالی، تغییر در معافیتها و معاف شدن مشمولان مازاد به تشخیص ستاد کل، از مواردی است که در لایحه درنظر گرفته شده است.

17 اردیبهشت 1402

صحبت های عجیب یک نماینده؛ دلار های خانگی جمع و به جای آن ریال پرداخت گردد!

یک نماینده مجلس در صحبت های عجیب از دولت خواست ارز در دست مردم را جمع و به جای آن به مردم پول ایرانی بدهد.

31 فروردین 1402

مدارس تهران باز هم تعطیل شد

بنابر تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی، مدارس شهر تهران در تمام مقاطع تحصیلی یکشنبه و دوشنبه 11 و 12 دی هم تعطیل خواهد بود و کلاس ها به صورت مجازی برگزار می گردد.

14 دی 1401

غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاه های تهران برای هفتمین روز ، توقف فروش روزانه طرح ترافیک

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از فعالیت غیرحضوری مدارس و دانشگاه های استان تهران در همه مقاطع برای فردا چهارشنبه 30 آذر به علت ادامه آلودگی هوا اطلاع داد.

4 دی 1401

قبرستان تازه تهران کجاست؟ ، چمران: نمی گوییم کجاست چون...

رئیس شورای شهر تهران درباره جانمایی آرامستان نو تهران در جمع خبرنگاران توضیحاتی داد.

6 آذر 1401

مجلس: خبرگزاری دولت بر آمارسازی اصرار دارد

خانه ملت، رسانه رسمی مجلس نوشت: با اینکه جداول مربوط به تخصیص بودجه بندی الف تبصره 18 درباره اشتغالزایی در رسانه ها منتشر شده و حاکی از عملکرد صفر دولت در تخصیص این بودجه است، اما خبرگزاری دولتی ایرنا متأسفانه با ادبیات توهین آمیز علیه مجلس شورای اسلامی،...

26 آبان 1401

اعلام وصول لایحه الحاق ایران به سازمان همکاری های شانگهای در مجلس

با اعلام عضو هیأت رئیسه مجلس لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری های شانگهای اعلام وصول شد.

10 مهر 1401

اختصاص حداقل 10 درصد از خودروهای عرضه شده در قرعه کشی به دارندگان خودروهای فرسوده

هر وسیله نقلیه عمر مجازی دارد. پس از سپری شدن عمر مجاز، وسیله نقلیه در دسته فرسوده ها قرار می گیرد و باید از چرخه استفاده خارج گردد. میانگین عمر خودروها 20 سال است و پس از آن خودرو فرسوده به شمار می رود.

8 مرداد 1401

مدیران خاطی فاجعه ورزشگاه مشهد، با پرواز بیزنس کلاس راهی هتل های لوکس دوحه شدند!

در اتفاقی نادر و عجیب، مسئولان اصلی فاجعه دلخراشی که پشت درهای بسته ورزشگاه امام رضای مشهد علیه زنان بلیت به دست رقم خورد، در کمتر از 24ساعت کشور را ترک کرده و راهی سفر خارجی لاکچری شده اند!

6 تیر 1401

اجرای آزمایشی قانون شوراهای حل اختلاف تمدید شد

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تمدید اجرای آزمایشی قانون شوراهای حل اختلاف مطابق با قانون بودجه سال 1400 در سال 1401 موافقت کردند.

25 اردیبهشت 1401

معاون پارلمانی رییس جمهور: لایحه بودجه یکشنبه تقدیم مجلس می گردد

خبرنگاران- معاون امور مجلس رییس جمهوری گفت: قرار شد روز یکشنبه آینده لایحه بودجه1401 تقدیم مجلس گردد که رئیس جمهوری در مجلس حضور یافته و لایحه را تقدیم می نماید.

26 بهمن 1400

اختصاص سهمیه بنزین به افراد به جای خودرو، اثر تورمی ندارد

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر نحوه اختصاص سهمیه بنزین و دادن آن به افراد به معنی آزادسازی قیمت بنزین نیست گفت که این روش اثر تورمی نخواهد داشت.

14 بهمن 1400

معلمان هر 5 سال رتبه بندی می شوند

تهران (پانا) - رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معلمان هر پنج سال رتبه بندی می شوند، گفت هر کسی که در حکم او عنوان معلم آمده و به او گفته شده در بخش دیگری مشغول به فعالیت باشد شامل رتبه بندی معلمان می گردد.

6 بهمن 1400

جایگاه هواپیماها روز به روز کوچکتر می گردد!

جایگاه هواپیماها در طول تاریخ دستخوش تغییرات فراوانی شده است که البته به جرات می توان گفت که همگی در جهت کوچک کردن فضای در اختیار مسافر بوده است. برای مثال در کلاس مالی، فاصله بین ردیف های جایگاه های مسافران در سال 1970 و قبل از آزادسازی شرکت های هواپیمایی،...

30 دی 1400

مجلس نمایندگان آمریکا لایحه 1.2 تریلیون دلاری زیرساخت را تصویب کرد

مجلس نمایندگان آمریکا که کنترل آن در اختیار دموکرات ها است، اواخر آدینه شب لایحه زیرساختی 1.2 تریلیون دلاری پیشنهادی دولت بایدن را تصویب کرد.

13 آذر 1400

نظر سازمان هواپیمایی درباره قیمت بلیت هواپیما اعلام شد

تهران (پانا) - سازمان هواپیمایی کشوری بر رعایت مقررات ابلاغی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، از جمله رعایت 60 درصدی ظرفیت هواپیما تاکید و گفت که هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستور کار خود نداریم.

21 آبان 1400

فوت 97 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی های ناشی از بیماری کرونا را طی شبانه روز گذشته گفت.

26 فروردین 1400

رأی کمیسیون تلفیق به افزایش 3 برابری اعتبارات رتبه بندی فرهنگیان در بودجه 1400

تهران (پانا) - عضو کمیسیون تلفیق بودجه از افزایش 3 برابری اعتبارات برای اجرای رتبه بندی فرهنگیان از مبلغ 5 هزار به حداقل 15 هزار میلیارد تومان بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق اطلاع داد.

7 فروردین 1400

ملایی: بیشترین آسیب دیدگی کرونا سهم بچه ها شده است

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با اشاره به اینکه بیشترین آسیب کم تحرکی در دوران شیوع ویروس کرونا متوجه بچه ها شده، گفت: به همین دلیل افزایش فعالیت بدنی بچه ها 2 تا 8 سال، در دستور کار این فدراسیون قرار گرفته است.

4 اسفند 1399
تعداد: (41)