هوش مصنوعی

آلبرت اینشتین به زندگی بازگشت!

آیا تا به حال این تمایل را داشته اید که به گذشته برگردید و با شخصیت های تاریخی که جهان را تغییر داده اند صحبت کنید؟ همه ما این آرزو را داشتیم و احتمالاً بیشتر مردم مایلند با یکی از درخشان ترین فکر هایی که روی این زمین قدم گذاشته اند، یعنی آلبرت انیشتین،...

22 تیر 1402

نقاشی بامزه پیشرفته ترین ربات انسان نمای دنیا ، عکس

دیجیاتو نوشت: پیشرفته ترین ربات انسان نمای جهان، آمکا، این بار به سراغ هنر رفته است. در ویدیویی که به وسیله سازنده این ربات، شرکت Engineered Arts منتشر شده، آمکا را درحال نقاشی کشیدن می بینیم و این ربات یک گربه را نقاشی می نماید.

10 تیر 1402

عملیات ماسک برداری با ایلان ماسک؛مغزم سوت کشید، آمریکا به اطلاعات کاربران توییتر دسترسی کامل دارد!

مهر نوشت: مدیرعامل شرکت توییتر می گوید که دولت آمریکا به اطلاعات کاربران این شبکه اجتماعی، دسترسی کامل دارد!

28 فروردین 1402

گیاهان هنگام تنش جیغ می زنند!

نتایج پژوهشی که به تازگی منتشر شده نشان می دهد، گیاهان هنگام آسیب تماشا با صدای بلند فریاد می زنند، اگرچه ما این صدا را نمی شنویم.

11 فروردین 1402

یک پیش بینی ترسناک، هوش مصنوعی و 300 میلیون شغلی که در خطرند!

زومیت نوشت: گلدمن ساکس، شرکت سرمایه گذاری آمریکایی، در یادداشتی تحلیلی از احتمال اثرگذاری هوش مصنوعی بر 300 میلیون شغل خبر داده است.

9 فروردین 1402

روزی بدون اجازه روبات ها آب هم نخواهیم خورد!

از آنجایی که افراد در سال های آینده به طور جدی و عمیق تری از این فناوری ها برای تقویت، بهبود و ساده سازی زندگی خود استقبال خواهند کرد، به طور مداوم از آن ها دعوت می شود تا تصمیم گیری های بیشتری در عرصه زندگی شخصی را به ابزارهای دیجیتال بسپارند، این...

11 اسفند 1401

شرکت چینی ربات مکالمه می سازد

شرکت چینی چند ملیتی Baidu خودش را آماده توسعه کپی چینی چت GPT کرده است. شخصی نزدیک به این کمپانی گفته است که بایدو قصد دارد در ماه مارس پیش رو (فروردین 1402) از یک ربات چت که هنوز نامش مشخص نشده، رونمایی کند.

20 بهمن 1401

3 ابر گاو شبیه سازی شده در چین به دنیا آمد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، این حیوانات می توانند وابستگی چین به دام های خارجی را کاهش دهند. محققان دانشگاه علوم کشاورزی، جنگلداری و فناوری نورث وست چین 3 گوساله را در منطقه نینشیا کلون کردند و پرورش دادند.

17 بهمن 1401

رکورد جهانی دوی 100 متر به وسیله ربات دو پا در گینس ثبت شد

یک ربات دو پا به نام کیسی رکورد جهانی گینس در دوی 100 متر را به نام خود ثبت کرد.

7 مهر 1401

برترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به کانادا ، 2021

مهاجرت تحصیلی کانادا از راه هایی هست که میتونه زندگی شما رو به طور چشمگیری برای همواره تغییر بده. کانادا کشوری مهاجر پذیره و دارای دانشگاه هایی با اعتبار جهانی هم هست و به همین علت به یکی از مقاصد مورد علاقه دانش آموزان و دانشجویان از سراسر جهان تبدیل...

12 شهریور 1401

گوگل می خواهد طیف رنگ پوست در محصولات خود و نیز در نتایج جستجو را گسترده تر کند

گوگل اعلام نموده که اقدامات بیشتری را برای بهبود نمایش رنگ پوست های مختلف در محصولات خود انجام می دهد و مقیاس جدیدی را اجرا نموده که طیف رنگ پوست در دنیای واقعی را بهتر نشان می دهد.

10 تیر 1401

هوش مصنوعی یاریگر رهبران کوچک ارکستر

هر روز بر تعداد اسباب بازی های فناورانه بچه ها افزوده می شود و حالا در تازه ترین اسباب بازی، فناوری ردیابی حرکات به بچه ها اجازه می دهد تا حباب های اپرای مجازی Blob Opera را تنها با حرکت دستان خود و بدون تماس با هیچ دکمه ای اجرا کنند.

20 مهر 1400

تحول دنیای پزشکی با درمان از راه دور

درمان از راه دور و سلامت دیجیتال تنها راهکار هایی موقت نیستند و آنها را می توان آینده پزشکی قلمداد کرد.

9 آبان 1399

با دلفین های رباتیک 26 میلیون دلاری آشنا شوید

شرکت نیوزلندی Edge Innovations دلفین های رباتیکی را طراحی نموده است که بر اساس واقعیت مجازی کار می نمایند و در آکواریوم ها مورد استفاده قرار می گیرند.

3 مهر 1399

وقتی هوش مصنوعی از اتلاف مواد غذایی پیشگیری می نماید!

یک سوپرمارکت آنلاین سعی دارد با یاری هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، اتلاف مواد غذایی را به حداقل برساند.

4 دی 1398